انصاری‌فرد را به خاطر هواداران جذب کردیم/ استقلالی ها تعلل کردند

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نحوه پیوستن انصاری فرد به تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: در روز بازی تیم های ملی فوتبال ایران و قطر آقای فتح الله زاده (مدیرعامل باشگاه استقلال) با من تماس گرفت و در خصوص موضوعات کاری مختلف از جمله نقل و انتقالات و نحوه تامین منابع مالی گفتگو کرد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: من خیلی صادقانه و بی‌پرده به عنوان یک برادر بزرگ‎تر برنامه‌هایم را به آقای فتح الله زاده گفتم و وی نیز از من خواست اگر امکان دارد اقدام به جذب کریم انصاری فرد نکنیم تا وی استقلالی شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من نیز در پاسخ به فتح الله زاده گفتم انصاری فرد مال شما، اما متاسفانه  پس از این تماس تلفنی، فتح الله زاده و سایر دوستان در باشگاه استقلال در نهایت کم لطفی من را مورد حمله قرار داده و اتهاماتی به من زدند که واقعا شایسته نبود.

وی در همین خصوص تاکید کرد: من تا امروز صبر کردم تا انصاری فرد استقلالی شود اما وقتی دیدم این بازیکن با باشگاه استقلال قراردادی امضا نکرده مجبور شدم به درخواست میلیون‌ها هوادار پرسپولیس لبیک بگویم و به خاطر آنها انصاری فرد را جذب کرده و با وی قرارداد ببندم.

رویانیان خاطرنشان کرد: البته در این بین از حیدری، مدیرعامل باشگاه سایپا، نیز کسب اجازه کرده ام هر چند که او دوست داشت که انصاری فرد در سایپا بماند ولی احساس کردم برای رشد و پیشرفت این بازیکن با حضور وی در تیم هایی مانند پرسپولیس یا استقلال مخالفتی نداشت. این موضوع باعث شد تا با این بازیکن قرارداد امضا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خاتمه تاکید کرد: شایسته است بگویم کریم انصاری فرد تربیت شده باشگاه ارزشمند فرهنگی-ورزشی سایپا است که جا دارد از مسئولان این باشگاه در این خصوص تشکر کنم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.