مجتبی تقوی:با صراحت می گویم،در هر دو نیمه برتر از استقلال بودیم/هنوز هم می گویم که نگران منوچهری و انصاری فرد هستم

به گزارش خبرآنلاین؛سرمربی سایپا این را گفت و ادامه داد:«من قبل از آغاز حرف هایم از همه مردم می خواهم که در این ماه عزیز برای برادر شعیب امیری بازیکن جوان ما که در یک سانحه رانندگی به کما رفته است دعا کنند.»
او سپس در مورد مسائل فنی بازی تیمش و استقلال حرف زد و گفت:«من با یک عده جوان مقابل استقلال قرار گرفتم.جوان ایرانی اگر بخواهد و تلاش کند می تواند موفق شود.من با صراحت هر چه تمام تر می گویم که از استقلالی ها برتر بودیم.البته اشتباهاتی هم داشتیم اما خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم.»
تقوی با بیان اینکه استقلالی ها در بازی های آینده بهتر از این خواهند شد یک بار دیگر در مورد نگرانی هایش به خاطر حضور امین منوچهری در استقلال و کریم انصاری فرد در پرسپولیس حرف زد و گفت:«این موضوع بابت دلتنگی‌ام بود. منوچهری و انصاری‌فرد چند سال در سایپا بودند و از جوانی در این تیم رشد کردند. من نگران مسیر پیشرفت آنها هستم. فضای پرسپولیس و استقلال متفاوت با سایپا است. سایپا فضای آرامی دارد اما در استقلال و پرسپولیس اینگونه نیست.انصاری‌فرد و منوچهری خروجی خط تولید سایپا هستند و خیلی باید مراقب خودشان باشند. آنها از نظر فنی و اخلاقی خوب هستند و من دوست داشتم در مسیری که بودند پیشرفت ‌می‌کردند.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.