تقوی: استقلال تیم بزرگی است / تیم بزرگ مربی بزرگ می خواهد

۱۱م دیماه ،

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: استقلال در زمین بزرگترین تیم است و این پیروزی را به قلعه نویی تبریک می گویم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست تیمش مقابل استقلال گفت: استقلال تیم بسیار بزرگی است و عالی کار می کند. در مقابل ما تیم جوانی داریم و توانستیم مقابل استقلال خوب بازی کنیم.

وی تصریح کرد: بر عکس اینکه می گویند تیمی که مهره های بزرگ دارد همیشه پیروز میدان است، من معتقدم تیم بزرگ مربی بزرگ می خواهد تا از پس این تیم برآید و قلعه نویی از این فاکتور برخوردار است و مربی بزرگی است و من  به وی تبریک می گویم.

وی ادامه داد: درنبود نفرات تاثیر گذار در کناره ها فضا را به حریف دادیم و زمانی گل خوردیم که انتظار آن را داشتم.

تقوی افزود: افتخار می کنم که با همین بازیکنان لیگ را به پایان برسانم و بازیکن سازی کنم و سال آینده آنها را به تیم های دیگر بدهم.

وی گفت: داور یک صحنه پنالتی را برای ما نگرفت، خطاهای بسیاری روی حقیقی صورت گرفت و می خواهم کارشناسان در مورد آنها نظر بدهند.

سرمربی سایپا در مورد بی‌تجربگی بازیکنان این تیم گفت: ما روند فنی خوبی داشتیم و نقش مهارت خط دفاعی مهم بود. علاقمند بودیم تیم ما تهاجمی بازی کند. تمرکز بسیاری روی شوتزنی نداشتیم راه های بهتری بود و می‌خواستیم از عمق دفاع استقلال استفاده کنیم.

وی ادامه داد: موقعیت پیدا کردیم اما گل نزدیم. استقلال دروازه‌بان خوبی مثل رحمتی دارد و ما هم دروازه‌بان خوبی داشتیم، موقعیت هایی که داشتیم کمتر دروازه‌بانی می‌توانست مهار کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.