“فرزند ایران” به نمایشگاه کتاب تهران خواهد رفت

۲۱فروردین۱۳،

کتاب “فرزند ایران” نوشته جلال الدین کزاری که چندین بار دربارهٔ آن با رسانه ها گفتگو شده به بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران خواهد رفت.

جلال الدین کزاری نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگکاران؛ در رابطه با ‌آثاری که به نمایشگاه کتاب امسال ارائه خواهد  داد گفت: کتاب فرزند ایران که دربارهٔ آن چندین بار با رسانه ها گفتگو کردم از چاپ درآمده و به نمایشگاه کتاب تهران خواهد رسید.
وی ادامه داد: این کتاب اولین داستان بلند است و  دربارهٔ سرنوشت فردوسی نوشته شده است.
کزاری افزود: کتاب “فرزند ایران” چاپ اول و شامل ۱۸۹ صفحه است و از سوی انتشار یافتنات معین به چاپ درآمده است.
وی از ارائه اثر دیگر به نمایشگاه خبر داد و افزود: کتاب دیگری که در اسفندماه به چاپ رسیده کتاب “آستان جانان” است و در آن پاره ای از غزلهای حافظ از سه دیدگاه واژه شناسی، زیباشناسی و باورشناسی تفسیر شده است.
وی اضافه کرد: این کتاب شامل ۲۶۰ صفحه و از سوی انتشار یافتنات معین به چاپ رسیده است.
کزاری با اشاره به کتاب دیگرش ادامه داد: کتاب دیگری که در ماههای پایانی سال قبل از چاپ درآمده، کتاب “چامه ها” از هوراست است.
وی افزود: در این کتاب سرورده های هوراست سخنور نامبر رومی که در چهار دفتر گردآمده است به پارسی برگردانده شده است.
این نویسنده کشورمان در زمینه این کتاب افزود: کتاب “چامه ها” در بیست فروردین در مجموعه شهر کتاب به نقد و بررسی درآمد و حدود ۲۲۰ صفحه دارد.
وی با اشاره به حضور کتابهای دیگرش در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد: کتاب “فرهنگ پارسی” در ۶۰۰ صفحه و کتاب “شگرف شگفت” با مضمون جستارهایی دربارهٔ فرهنگ و ادب اسطوره های ایرانی نیز به نمایشگاه کتاب تهران راه خواهد یافت.
وی در پایان با اشاره به دو کتاب از دخترانش اظهار داشت: کتاب “چرا می‌نویسیم” از جرج ارول که توسط یکی دخترانم به نام آناهیت کزازی از انگلیسی به فارسی برگردانیده شده در آن دولت مدران و سیاستهای انگلیس و ویژگیهای جامعه انگلستان به طرزی موشکافانه مورد جستار نویسنده قرار میگیرد.
وی ادامه داد: کتاب “گرمابه های قاجاری” نیز از دختر دیگرم ماندن کزازی با تعداد ۳۸۹ صفحه از سوی نشر نویسنده به نمایشگاه کتاب تهران خواهد رفت./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.