فریادشیران:انصراف گهر از لیگ تبعات زیادی دارد

۱۷فروردین۱۳،

نادر فریادشیران با اشاره به تعطیلی تمرین‌های گهر خاطرنشان کرد: امروز تمرین کردیم و اتفاقاً تمرین خوبی را هم بچه‎ها پشت سر گذاشتند اما از طرف باشگاه بحث مسائل مالی مطرح شد و آب پاکی را روی دست بچه‎ها ریختند و گفتند فعلاً پول نمی‎دهیم.

به گزارش ایسنا،وی با بیان این‎که با توجه به شرایط و مشکلات مالی که بازیکنان دارند، تصمیم گرفتند از فردا دیگر به تمرین نیایند، اضافه کرد: به بچه‎ها گفتم با باشگاه قرارداد دارید و بازیکن من نیستید. دوست دارم، حرفه‎ای عمل کنید، هر چند می‎دانم به لحاظ معیشتی مشکل دارید. آنها هم گفتند تا وضعیت مالی‎شان مشخص نشود، دیگر در تمرین‌ها حاضر نمی‎شوند.

فریادشیران اظهار کرد: طبق وظیفه‎ای که داشتم برنامه‎ تمرین فردا را اعلام کردم و اگر بازیکنان بیایند تمرین می‎کنیم، در غیر این‎ صورت تصمیم با باشگاه است.

سرمربی گهر با بیان این‎که هیچ تیمی در لیگ برتر مثل گهر مظلوم نیست، افزود: پس از برد قاطعی که دیروز مقابل تیم ملی جوانان داشتیم، به بازی بعدی برابر استقلال خیلی امیدوار شدم که متاسفانه این مشکلات تمام برنامه‎ها را به هم زد. بچه‎ها خواسته‎های به حقی دارند و من مربی نمی‎دانم، باید چه‎ کار کنم. امیدوارم مسئولان تیم عنایت کنند و با برآورده کردن خواسته‎های بازیکنان تمرین‌ها را آغاز کنیم.

فریادشیران با اشاره به این‎که انصراف گهر از لیگ برتر تبعات زیادی دارد، عنوان کرد: گهر یک بازی با استقلال دارد که در سرنوشت قهرمان لیگ تأثیر دارد و یک بازی با آلومینیوم که در سقوط تیم‎ها موثر است. حیف است گهر نتواند لیگ را به پایان ببرد و لطمات جبران‎ناپذیری به فوتبال کشور وارد می‎شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.