فرگوسن:فردیناند می تواند از هفته آینده بازی کند

 این مدافع ۳۳ ساله به دلیل مصدومیت از ناحیه ران، اولین دیدار یونایتدها در فصل جدید مقابل اورتون را از دست داد.

 اگرچه فردیناند در دیدار این هفته مقابل فولام نیز حضور نخواهد داشت اما سرمربی شیاطین سرخ امیدوار است که خط دفاعی تیمش در دیدار هفته آینده غایبان کمتری داشته باشد.

 او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:” در چند فصل اخیر، مدافعان ما بیشتر از مهاجمان دچار مصدومیت شده اند. این عجیب است. این باعث می شود فکر کنید حتما کاسه ای زیر نیم کاسه است.ما تیم قدرتمندی داریم و می خواهیم از آن استفاده کنیم. این فرصت برای همه است که به میدان بروند و در دستاوردهای این فصل تیم نقش داشته باشند.

 فیل جونز به تمرینات برگشته اما غیبت کریس اسمالینگ طولانی است. فکر می کنم ریو به دیدار هفته آینده برسد.

 جانی اونز خوب کار می کرد اما در تمرینات روز یکشنبه احساس ناراحتی کرد واز آن روز تمرین نمی کند. نمی دانم غیبت او طولانی خواهد بود یا کوتاه مدت.”

 در دیدار هفته گذشته مقابل اورتون، آنتونیو والنسیا در سمت راست خط دفاعی بازی کرد اما فرگوسن تاکید کرد که احتمالا رافائل داسیلوا به زودی می تواند در این پست به میدان برود.

 ” والنسیا می تواند در هر پستی بازی می کند. او ویژگی های یک بازیکن آمریکای جنوبی را به طور کامل دارد. او فقط دوست دارد بازی کند. او قدرتمند است و سرعت بالایی دارد. ضمن اینکه تکل های خوبی نیز می زند. او می تواند کارهای زیادی انجام دهد. اما حضور او در سمت راست خط دفاعی تنها برای مدت کوتاهی است.

 رافائل در رقابت های المپیک حضور داشت و تازه برگشته اما آنتونیو در تمام تابستان در کنار تیم بود و در اردوی پیش فصل در سمت راست خط دفاعی خوب کار کرد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.