فضای مهدهای کودک باید قرآنی و با‌نشاط باشد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کوهبنان گفت: فضای مهدهای کودک باید فضای قرآنی و با‌نشاط باشد و کودکان ما از ابتدا باید با کلام وحی آشنا شوند.

محمدرضا بهره‌مند ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: در سفر یک روزه معاونان اداره کل بهزیستی به شهرستان کوهبنان از طرح‌های اشتغال این اداره بر محور خدمات‌ سازمان به جامعه هدف و توانمندسازی مددجویان تأکید شد و بر تداوم تلاش‌ها بر روی این دو موضوع تا کسب نتیجه مطلوب تدابیر لازم صورت گرفت.

وی افزود: در این بازدید سرزده معاونان اداره کل بهزیستی با دیدار از منازل مددجویان به مشکلات آنان از نزدیک رسیدگی کردند.

بهره‌مند عنوان کرد: در این سفر حوزه‌های تخصصی اداره کل بهزیستی مطرح شد و تأکید شد که اشتغال در بهزیستی رویکرد جدید در نیمه سال دوم سال جاری است.

مدیر بهزیستی کوهبنان ابراز داشت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید اداره بهزیستی شهرستان با بازدید از مهدهای کودک تحت نظارت این مجموعه اعلام کرد، در سال جاری نیز همچون سال‌های قبل سیاست سازمان در راستای آموزش هدفمند کودکان صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما در سال‌های گذشته برنامه‌های قرآنی و آموزه‌های دینی خاص کودکان را در برنامه‌های مهد در کنار سایر آموزش‌ها داشته‌ایم و ‌سال جاری نیز با جدیت آن را دنبال می‌کنیم. 

بهره‌مند اذعان داشت: فضای مهدهای کودک باید فضای قرآنی و با‌ نشاط باشد و کودکان ما از ابتدا باید با کلام وحی آشنا شوند تا با توجیه مربیان این زمینه در آموزش‌ها، بازی‌ها و سایر فعالیت‌های مهد فراهم شود.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.