فعالان در این صنف با مشکلات ناشی از مالیات بر ارزش افزوده مواجه هستند

ˈجهانگیر رضاییˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مالیات برارزش افزوده و مالیاتهای مستقیم و بی ضابطه ای از جمله مشکلاتی است که گریبانگیر اعضای صنعت چاپ استان شده است.

وی ابراز امیداوری کرد: با حمایت های وزارت ارشاد بتوان حرکتی را در این بخش انجام داد تا محصولات چاپی با قیمت مناسب و ارزان به متقاضیان ارایه شود.

وی خاطر نشان کرد: با مشکلات مربوط به دارایی و مالیات ها و شرایط موجود امکان تحقق این امر برای چایخانه داران مقدور نخواهد بود.

رضایی موفقیت های امروز این بخش را نتیجه تعامل مطلوب میان اتحادیه چاپخانه داران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم عنوان کرد و گفت: تولیدات فعالان در این عرصه از رشد کیفی بالایی برخوردار است که بخشی از چاپ ها در دیگر استان ها در قم انجام می شود.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی صحیح، مدیریت، نوسازی و رقابت ایجاد شده در بحث کیفی سازی محصولات چاپی استان در توسعه این صنعت نقش مهمی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به تامین کاغذ مورد نیاز این صنف گفت: با توجه به اینکه رسته کاغذ فروشی زیر مجموعه اتحادیه چاپخانه داران است به زودی شرکت تعاونی در این بخش در جهت انجام اقدامات لازم برای حل مشکلات تاسیس می شود. ک/۳

/۷۴۰۲/ ۵۵۰/

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.