فوتبال بی تدبیر ،بی در و پیکر هم می شود

۱۶م دیماه ،

مجلس بزودی این ناهنجاری فوتبال را پی گیری می کند

چند صباحی است که آشفتگی بازار توپ گرد و مستطیل سبز، بعضی دست اندرکاران این رشته را به همراه داشته است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ تابحال شنیده اید که برخی از آدم های بی ظرفیت وقتی جذابیت و اهمیت موضوعی را می فهمند، طاقچه بالا می گذارند و به اصطلاح  دست و پای خود را طوری گم می کنند که پیدا کردنش کار بسیار دشواری است.

فوتبال ما با مدیریت مناسب! آنقدر درجه و رتبه در ناهنجاری و بی مسئولیتی دریافت کرده که جای تعجب نیست که با هرجا دلشان می خواهدمصاحبه کنندو هرکس از راه می رسد، دهانش را بازکرده و اظهار نظر کند.
مصاحبه های اخیر برخی از دست اندرکاران فوتبال با برخی رسانه های معاند با نظام و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، بهانه ای، بهتر بگوئیم سندی بر  چشمان بسته ناظران ورزش کشور می باشد.
مصاحبه اخیر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی و اصغر شرفی و حسن روشن با رسانه های معاند با نظام، نشان داد این آدم ها نیز شرایط فوتبال را درک کرده اند، اما یک نکته را فراموش کردند؛ اینجا بحث فوتبال نیست و اگر به بطن قضیه با چشمان باز بنگرید، شما هم چوب های سوخته آتش بی خطر این رسانه های دروغ پرداز شدید.

 در قضیه مصاحبه های اخیر، فدراسیون فوتبال وقتی اولین بار این موضوع انجام پذیرفت، شدت و دقت کافی به خرج ندادو به دومین و سومین بار کشیده شد و باز جای شکرش باقی است که رئیس کمیته انضباطی حداقل زبانی هم که شد گفت موضوع را پیگیری می کنیم.
کی روش سرمربی تیم فوتبال کشوریست است که سردمدار استعمار ستیزی است و استکبار گریز.
منظور مصاحبه هرچند فوتبالی با رسانه های معاند با نظام اسلامی از مسائل غیر اخلاقی است که متاسفانه نیازمند یک برخورد جدی است.
شایعه تبانی با قطر را باور نداریم، نتایج ضعیف تیم ملی را ندیده گرفتیم، در درگیری با مدیرعامل استقلال حق را به سرمربی تیم ملی دادیم و اینبار در مقابل یک حرکت ناهنجار نمی توانیم ساکت بنشینیم و آقای کفاشیان و خدم و حشم فدراسیون اگر توان مقابله با رسانه های بیگانه را ندارند، حداقل اهمیت آن را درک کنند. 

در شاکله فکری مردم ما در تمام پست ها و مقام ها اول جمهوری اسلامی و نظام آن در اولویت اهمیت است، بعد مسائل دیگر. 

ناظرین ورزش در اتفاق قبلی و مصاحبه اصغر شرفی با رسانه بیگانه سکوت کرد تا اینبار کی روش به خودش اجازه بدهد با سمت سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران با آن رسانه معلوم الحال و جیره مواجب بگیر انگلیس صحبت کند.

حال که فدراسیون فوتبالی هاگوششان بدهکار این حرف ها نیست، مطمئن هستیم که مراجع ذی صلاح به این کاررسیدگی می کنند.

 آقایان هرچه دارید از پول همین مملکت و همین فوتبال است. مگر اطلاع رسانی در مورد فوتبال کشور قصد شما نیست؟
این همه رسانه بیشمار که می توان فوتبال ایران را در جهان شناساندو برجسته کرد.

آقایان BBC و VOA و سایر رسانه های معاند با نظام دلشان برای شما تنگ نشده که هر از گاهی زنگ می زنند  منظور آنها روشن است . 
و اما بحث کی روش بحثی متفاوت است، منتظر می مانیم تانتیجه پی گیری مسئولان مرتبط در این بحث در این بجث را ببینیم.
طبقآخرین اطلاع ما موضوع مصاحبه کی روش با BBC در مجلس بزودی بررسی خواهد شد .


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.