فولادگر:تخصص‌ها در کشور نباید به گرایش‌های سیاسی گره بخورند

خبرگزاری آریا – یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم با بیان اینکه میل دولت به حاشیه‌آفرینی در به وجود آوردن وضع موجود بی‌تاثیر نیست، گفت: هر چه دولت فراگیرتر باشد و ازهمه نظرات کارشناسی استفاده کند، به دولتی صاحب کارشناسان قوی و زبده تبدیل می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حمید رضا فولادگر با تاکید بر لزوم تغییر و اصلاح در رویکرد سیاسی دولت، گفت: وضعیت موجود به دلیل رفتار سیاسی دولت است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تصمیم گیری‌ها در دولت باید عالمانه و عاقلانه باشد، جابجایی و انتخاب مدیران با گرایشات سیاسی را غلط خواند و افزود: نباید در رده‌های کارشناسی و مدیریت تخصصی گرایش سیاسی را لحاظ کرد.
وی، ادامه داد: درعین حال طبیعی است که وقتی دولتی تغییر می‌کند یا مجلس جدیدی شکل می گیرد در رده اول مدیران این مجموعه‌ها تغییر ایجاد می شود.
این نماینده اصولگرای مجلس نهم، با بیان اینکه تغییرمدیران در رده‌های بالا تابع سیاست‌های دولت است، توضیح داد: نکته اینجاست که مدیران میانی، تخصصی و کارشناسان نباید هر روز با تغییر گرایش‌ها جابه‌جا شوند.
فولادگر، ادامه داد: اگربنا این باشد که کارشناسان دستگاه اجرایی هر روز تغییر کنند، وضعیتی غیر قابل کنترلی از لحاظ اقتصادی و اجتماعی بر کشور حاکم می‌شود.
این نماینده مردم اصفهان، با تاکید بر اینکه تخصص‌ها در کشور نباید به گرایش‌های سیاسی گره بخورد، توضیح داد: این موضوع خیلی اهمیت دارد که دولت از نظرات همه استفاده کند.
وی، اضافه کرد: هر چه دولت فراگیرتر باشد و ازهمه نظرات کارشناسی استفاده کند، بیشتر تقویت شده و به دولتی صاحب کارشناسان قوی و زبده تبدیل می‌شود.
فولادگر ، درباره تاثیر حاشیه آفرینی‌ها بر عملکرد دولت، با بیان اینکه مشکلات موجود و گرانی های اخیر تنها به دلیل درگیر بودن دولت با مسائل حاشیه‌ای نیست، گفت: البته میل دولت به حاشیه آفرینی در به وجود آوردن وضع موجود بی تاثیر نیست.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم، با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب تاکید بر همفکری و همدلی قوا و مسئولان  دارند، گفت: روی مسائل اصلی کشور و نظام باید همفکر و همدل باشیم تا مشکلات حل شود، اگر اصل را بر دعوا و مجادله بگذاریم از مسائل اصلی کشور غافل می مانیم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.