جریان‌های سیاسی نباید برای رسیدن به موفقیت به ابزار فتنه‌ساز متوسل شوند

۳۱فروردین۱۳،

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جریان‌های سیاسی نباید برای رسیدن به قدرت و موفقیت در انتخابات از هر وسیله‌‌ای استفاده کنند تا به اهداف خود دستیابند چراکه هرقدر هدف مهم است وسیله رسیدن به آن نیز مقدس بوده بنابراین آن‌ها نباید به ابزاری متوسل شد که زمینه ساز فتنه باشد.

“محمد اسماعیل سعیدی” نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری کشور و حضور پر رنگ احزاب در این عرصه، گفت: در انتخابات این دوره از ریاست جمهوری کشور شاهد حضور طیف‌های گوناگون از جمله جریان اصولگرایی،‌جریان‌های مورد حمایت دولت و احتمال حضور اصلاح‌طلبان هستیم.
وی در ادامه افزود: ملت ایران با هوشیاری و آگاهی خود نخواهند گذاشت که حوادث و اتفاقات سال ۸۸ تکرار شود بنابراین در این انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: جریان‌های سیاسی نباید برای رسیدن به قدرت و موفقیت در انتخابات از هر وسیله‌‌ای استفاده کنند تا به اهداف خود دستیابند چراکه هرقدر هدف مهم است وسیله رسیدن به آن نیز مقدس بوده بنابراین آن‌ها نباید به ابزاری متوسل شد که زمینه ساز فتنه باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.