فیلتر شکن بسیار قدرتمند و سریع / راه های عبور از فیلترینگ !


این دوره زمونه دیگه کسی نیست که با فیلتر و فیلترینگ آشنا نباشه از فیلتر ماشین گرفته تا فیلتر هوا تا فیلتر شدن صفحات آلوده اینترنتی. بعضی افراد هم هستند همیشه به دنبال این هستند که این فیلترها رو بشکنند تا این که به خواسته های خودشون برسند.


وی پی ان-فیلتر شکن  www.9ktenews.com

موضوع بحث ما عبور از فیلترهای بسیار قوی هست بهتون پیشنهاد می کنم اگه به دنبال یک راهکار اساسی برای عبور از فیلتر شدن هستید این مقاله رو تا انتها بخوانید.

درسته موضوع بحث ما مباحث فیلترینگ هست ولی این فیلتر شدن با فیلتر شدن های دیگه کلی فرق می کنه نمی دونم تا حالا خودت فیلتر شدی یا اینکه اصلاً می دونی ما آدم ها فیلتر می شویم یا نه. می دونستید توی قرآن هم از فیلتر شدن صحبت کرده. برای نمونه قرآن فیلتر شدن روح و جسم  انسانها  را در آیات متعدد مطرح کرده است.

 

فیلترینگ درقرآن:

خَتَمَ اللَّهُ عَلى‏ قُلُوبِهِمْ وَ عَلى‏ سَمْعِهِمْ وَ عَلى‏ أَبْصارِهِمْ غِشاوَهٌ وَ لَهُمْ عَذابٌ عَظیمٌ ؛

خدا بر دلها و گوشهاى آنان مهر نهاده و بر چشمهایشان پرده‏اى افکنده شده و عذاب بزرگى در انتظار آنهاست. (بقره:۷)

صُمٌّ بُکْمٌ عُمْی فَهُمْ لا یرْجِعُونَ

آنها کران، گنگها و کورانند لذا (از راه خطا) باز نمى‏گردند! (بقره:۱۸)

همون طوری که به آیات زیبای کلام الله مجید توجه می کنید خیلی وقتها روح ما آدم ها هم قفل میشه یا به گفته ای  فیلتر می شود.

 

مرکز و مدیریت فیلترینگ

این فیلتر شدن هم توسط قدرت مندترین فیلترینگ دنیا صورت می گیره که خداست. البته باعث و بانی و مسبب اصلی اون خودمون هستیم حالا برای روشن تر شدن مشکلات به عوامل اون می پردازیم .

یکی از بهترین راهکارهای عبور از این فیلتر شدن خارج کردن خود از این غفلت و فراموشی هست راهکاری که قرآن در اختیار انسانها قرار می ده ، متمسک شدن به قرآن مجید و تفکر و تدبر در آیات شفا بخش این کلام الهی می باشد

علت های فیلتر شدن قلب ،گوش و چشم:

علت اول: دوری  کردن از دستورات الهی

وقتی که قلب فیلتر می شود یک مشکلات  خاصی داره که اگه این مشکلات حل بشوند خود به خود قفل این فیلتر شکسته می شه. علتش در مرحله اول  رعایت نکردن قوانین الهی و انسان ساز پیامبر خدا(صلی الله علیه و آل و سلم ) .

غفلت

 

علت دوم: غفلت

غفلت یا همون خود فراموشی و خدا فراموشی وقتی به وجود میاد که ما خودمون رو فراموش می کنیم  به دنبالش باعث می شه  خدا رو فراموش هم فراموش کنیم، نمی دونیم برای چی توی این دنیا هستیم خود به خود قلبمون فیلتر می شه:

(وَ لَقَدْ ذَرَأْنا لِجَهَنَّمَ کَثیراً مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لا یفْقَهُونَ بِها وَ لَهُمْ أَعْینٌ لا یبْصِرُونَ بِها وَ لَهُمْ آذانٌ لا یسْمَعُونَ بِها أُولئِکَ کَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولئِکَ هُمُ الْغافِلُونَ

به یقین، گروه بسیارى از جن و انس را براى دوزخ آفریدیم آنها دلها [عقلها] یى دارند که با آن (اندیشه نمى‏کنند، و) نمى‏فهمند و چشمانى که با آن نمى‏بینند و گوشهایى که با آن نمى‏شنوند آنها همچون چهارپایانند بلکه گمراهتر! اینان همان غافلانند (چرا که با داشتن همه‏گونه امکانات هدایت، باز هم گمراهند)! (اعراف:۱۷۹)

یکی از بهترین راهکارهای عبور از این فیلتر شدن خارج کردن خود از این غفلت و فراموشی هست

بهترین راهکارها برای عبور از فیلترینگ

راهکار اول: تدبر و تفکر در آیات کلام اللهی و ذکر نام و یاد خدا

یکی از بهترین راهکارهای عبور از این فیلتر شدن خارج کردن خود از این غفلت و فراموشی هست راهکاری که قرآن در اختیار انسانها قرار می ده ، متمسک شدن به  قرآن مجید و تفکر و تدبر در آیات شفا بخش  این کلام الهی می باشد .

(اللَّهُ نَزَّلَ أَحْسَنَ الْحَدیثِ کِتاباً مُتَشابِهاً مَثانِی تَقْشَعِرُّ مِنْهُ جُلُودُ الَّذینَ یخْشَوْنَ رَبَّهُمْ ثُمَّ تَلینُ جُلُودُهُمْ وَ قُلُوبُهُمْ إِلى‏ ذِکْرِ اللَّهِ ذلِکَ هُدَى اللَّهِ یهْدی بِهِ مَنْ یشاءُ وَ مَنْ یضْلِلِ اللَّهُ فَما لَهُ مِنْ هادٍ

خداوند بهترین سخن را نازل کرده، کتابى که آیاتش (در لطف و زیبایى و عمق و محتوا) همانند یکدیگر است آیاتى مکرّر دارد (با تکرارى شوق‏انگیز) که از شنیدن آیاتش لرزه بر اندام کسانى که از پروردگارشان مى‏ترسند مى‏افتد سپس برون و درونشان نرم و متوجّه ذکر خدا مى‏شود این هدایت الهى است که هر کس را بخواهد با آن راهنمایى مى‏کند و هر کس را خداوند گمراه سازد، راهنمایى براى او نخواهد بود! )(زمر :۲۳)

راهکار دوم : یاد مرگ

امام صادق علیه السلام:

ذِکرُ المَوتِ یمیتُ الشَّهَواتِ فی النَّفسِ، ویقلَعُ مَنابِتَ الغَفلَهِ، ویقَوّی القلبَ بمَواعِدِ اللّه، ویرِقُّ الطَّبعَ، ویکسِرُ أعلامَ الهَوى ویطفِئُ نارَ الحِرصِ، ویحَقِّرُ الدُّنیا؛

یاد مرگ، خواهش‏هاى نفس را مى‏میراند و رویشگاه‏هاى غفلت را ریشه کن مى‏کند و دل را با وعده‏هاى خدا نیرو مى‏بخشد و طبع را نازک مى‏سازد و پرچم‏هاى هوس را در هم مى‏شکند و آتش حرص را خاموش مى‏سازد و دنیا را در نظر کوچک مى‏کند.(بحارالأنوار، ج ۶، ص ۱۳۳، ح ۳۲ – منتخب میزان الحکمه، ص ۵۱۸)

مذهبی
ماخذ: نکته نیوز
بازنشر:ممتازنیوز

تا این لحظه ۲۱نظر ثبت شده
  1. آرمیتا:

    آخه نفهم خودت میری پورن دانلود می کنی فک می کنی بقیه هم میرن مثل تو پورن می بینن؟ ممکنه یکی فیلتر شکن رو واسه سایت آپدیت درایور کارت گرافیک یا یوتیوب یا فیس بوک بخواد اسکل . حتما نظرم را بذار اگه فرهنگ داری

  2. داش غلام:

    عزیز دل کار دارم تو یوتیوب فبلمای تخصصی و علمی مربوط به رشته کاریم تو یوتیوب هست میفهمی نمیخوام برم تو سایت پرونو

  3. یک نفر:

    عزیز برادر چرا مردم را با این مزخرفاتت سرکار می ذاری/

  4. parsa:

    واقعا متاسفم که فقط واسه منافع خودتون که همشم دنیوی هستن دارید برترین دین خدارو حتی اسم خدارو بی ارزش می کنید به امید ازادی میهنم ایران

  5. فرزاد:

    ما مردم ایرانو وقتی دیدن توسط شاه داشتیم قدرت منطقه میشدیم آمریکاواسه عقب انداختنمون انقلابو آورد و موفق هم شد ما رو عقب مونده کرد
    اون زمان کارتر رییس جمهور آمریکا میگفت :من از شاه ایران خواهش میکنم قیمت نفت رو بالا نبرند.
    حالا چی میگن:قیمت نفت ایرانو آمریکا تعیین میکنه.
    مردم هم راهشون معلومه همه درگیر یک لقمه نون از اون بگذرن درگیر مسایل مذهبی و دینی اینقد کردن که فکر ما شده نصیحت کردن و خود عمل نکردن. مردم جوری مسایل مذهبی رو با تعصب بحث میکنن که فکر میکنی دارن از زنشون دفاع میکنن و اگه ازش بپرسی سمع الله لمن الحمده یعنی چی میگه : معنیه این یکی رو نمیدونم یعنی ماشاالله هنوزم کم نمیارن نمیخان به جهله فرهنگیشون اعتراف کنن(معنیش میشه:خدا ندای بنده ای که ستایشش میکند را میشنود)
    برین نگاه کنین کنار قبر کوروش کبیر که همه دنیا اونو شاه خودشون میدونن پشگل گوسفند ریخته برای اینکه مردم مبادا اونجا اقامت کنن و چیزی از گذشتشون یاد بگیرن دستشویی نزاشتن تا مردم اومدن فرار کنن.
    خدایا ازت میخام روزی رو بیاری برای ما ایرانیا که هممون با فکر باز و با شادی مثل گذشتگانمون انتخاب کنیم و کشورمونو اداره کنیم و با هم امرارو معاش داشته باشیم
    و از زندگی و فرهنگمون لذت ببریم و باعث افتخار همدیگه باشیم…آمین.

  6. بنده ی حقیر:

    حبس اطلاعات ؟ آیا جز این نیست که از آیات خداوند در جهت منافع چند روزه ی دنیوی خودتان بهره می برید؟ و بیشترین صدمات را به دین خدا وارد کرده اید؟ نه تنها برای آخرتتان چیزی جز شرمساری نیاندوخته اید بلکه در اعمال فیلترینگ هم شکست خورده اید ، آیا چیزی جز سرافکندگی در انتظار شما هست؟
    ایران کره ی شمالی نیست و نخواهد شد

  7. محمدرضا:

    واقعا ممنون… رو من که خیلی تاثیر گذاشت.

  8. نام شما...:

    والا من که موافق فیلترینگ هستم نه هر فیلترینگی؟
    نگاه کنید من تا موقعی که VPN بود از سایت Google Article کلی مقاله دانلود میکردم و استفاده میکردم چون وقتی IP تغییر بکنه میتونید تحریم ها رو دور بزنید اما حالا چند سالی است که دیگه VPN ندارم و راهی برای دور زدن تحریمها ندارم شما بلدید بگید!!!!!!!!!!!۱۱

  9. سیمین:

    چی نون میدن؟>

  10. علی بی غم:

    صفه چیه؟نون؟
    حالا ناااموسن فیلتر شکن کجا باید دانلود کرد؟

  11. محمد:

    با سلام..
    فیلتر شکن ب نظرتون برا سایتای غیر اخلاقیه؟درست میگم؟مگه شماها نمیاین هرچی دم دستتونه فیلتر میکنین…عاقا ی سایت هست ک برنامه های مهندسی رو واسه دان میزاره اونو چرا فیلتر میکنین….اونوخ من برا پایان نامم چیکار کنم!!
    ذکر خدارو میگیم قبول یاد مرگم میوفتیم…بعدش ایشالا خدا برامون دانلودش میکنه!!!

  12. عابد:

    قطعا پیش گیری از عواقب و خطرات هرچیزی در هر موقعیتی لازم و ضروریه اما نکته قابل تامل اینه که معیاری روشن در اینباره وجود نداره.این نوع فیلترینگ احمقانه ترین نوع فیلتر در ایرانه که شما هم دانسته یا ندانسته در اون سهیم هستین!

  13. mahsa:

    خاک تو سر مسخرتون من که کامل نخوندم . واقعا خجالت داره

  14. امیر:

    همون پاراگراف اول رو خوندم و اموات و خانواده عزیزتو مورد عنایت قرار دادم.با تشکر

  15. سروش:

    این چرت و پرت ها ساخته ی زهن احمق شماست شما نباید اینا رو به ما ها تحمیل کنید فیمیدید؟؟؟؟؟؟؟؟

  16. sonia:

    منم با آرمان موافقم .
    …… بیش نبود

  17. hamedmechahel:

    خیلی خوب نبود…. راستش !!!!!!!!!!!!!!!!

  18. arman:

    ………………………….وشعر

  19. من:

    نمک بودید

  20. علی:

    ممنون

  21. ehsan:

    خیلی باحال بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.