قاسم رضایی: بدنم را در حد نرمال آماده نگه داشته‌ام

۰۹اردیبهشت،

AY7I3691.JPG

دارنده مدال طلای المپیک لندن می‌گوید با وجود حضور نداشتن در تمرینات تیم ملی شرایط بدنی بدی ندارد.

قاسم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: برای حضور در تمرینات تیم ملی آماده هستم و با آغاز تمرینات در اردو حاضر خواهم شد. در آمل روزی یک جلسه تمرین می‌کردم و آمادگی بدنی خود را در حد نرمال نگه داشته‌ام.

وی دربارهٔ کادر فنی تازه تیم ملی کشتی فرنگی گفت: آقایان چمن گلی، اشکانی، حسین زاده و شربیانی از مربیان خوب کشتی فرنگی ایران می باشند که در دوره‌های قبل هم هدایت تیم را برعهده داشته‌اند. امیدوارم بعد از رفتن محمد بنا، در کار خود موفق باشند و کشتی فرنگی ایران را به سمت جلو ببرند.

فرنگی کار ۹۶ کیلوگرم ایران همچنین دربارهٔ نتایج تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: نسبت به ناداوری‌هایی که صورت گرفت و تغییر قوانین، تیم ایران نتایج بدی نگرفت. سطح کشتی‌گیرانی مثل بشیر باباجان زاده و طالب نعمت پور از آسیا بالاتر است و به آسیایی‌ها باج نمی‌دهند، اما متاسفانه قوانین تازه داوری حتی دست آنها را هم بسته بود.

رضایی در پایان اظهار کرد: در وزن من کشتی‌گیران خوب و سرحالی حضور دارند، اما هر کس آماده‌تر باشد در رقابت‌های جهانی کشتی خواهد گرفت. من هم به عنوان یک سرباز تلاش می‌کنم تا وظیفه خود را انجام دهم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.