قاضی: بعید می‌دانم دچار حاشیه شویم

  محمد قاضی درباره وضعیت تمرینات پرسپولیس و نیز شرایط خودش، اظهار کرد: تمرینات به خوبی و منظم برگزار می‌شود. من دو روز است که همراه با بازیکنان تمرین می‌کنم و از نظر جسمانی به وضعیت نسبتا خوبی رسیده‌ام.

وی افزود: آسیب دیدگی‌ من تقریبا برطرف شده و کم‌کم تمرین کار با توپ را آغاز کرده‌ام. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و پرسپولیس تا شروع رقابت‌های لیگ برتر به بیشترین میزان از آمادگی برسد.

قاضی به سوالی مبنی بر این که آیا اضافه شدن کریم انصاری فرد به پرسپولیس با وجود حضور شما و ایمون زاید، خط حمله این تیم را تحت تاثیر از تعدد مهاجمین قرار نمی‌دهد، پاسخی نداد و تنها خاطر نشان کرد: ترجیح می‌دهم به چنین سوالی پاسخ ندهم. اما او در عین حال در واکنش به این که جمع شدن این تعداد مهاجم حرفه‌ای در پرسپولیس را مناسب می‌دانید به ایسنا، گفت: یک تیم خوب باید مهاجمان توانمند زیادی داشته باشد.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تاخیر در انتخاب سرمربی در این مقطع به تیم ضربه نمی‌زند؟ اظهار کرد: به هر حال باشگاه درگیر یکسری مسایل بود که کار نهایی شدن سرمربی پرسپولیس به تاخیر افتاد. می‌دانم که مسئولان تلاششان را انجام داده و می‌دهند و شاید ظرف یکی، دو روز آینده سرمربی جدید به تیم ملحق شود. در حال حاضر تمرینات بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم.

وی در واکنش به این که پرسپولیس بهتر است چه مسیری را در فصل آتی پیش گیرد تا با وجود این همه ستاره دچار حاشیه نشود، تصریح کرد: بعید می‌دانم با چنین مشکلی مواجه شویم. بازیکنانی که در پرسپولیس جمع شده‌اند همه حرفه‌ای‌ هستند و سعی می‌کنند بهترین مسیر را برای پیشرفت تیم شان طی کنند. ما با گرفتن نتایج خوب می‌توانیم این مشکل احتمالی را خنثی کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.