واکنش رویانیان به شکایت سپاهان

۱۴اردیبهشت،

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، دربارهٔ شکایت باشگاه سپاهان از خود اظهار کرد: من حرف‌هایم را در این رابطه زدم و گفتم که بعید است باشگاه سپاهان چنین کاری کرده باشد. فکر می‌کنم الان زمان مناسبی برای این حرف‌ها نباشد و پاسخی برای سپاهانی‌ها ندارم.

وی ادامه داد: ما برای میزبانی از سپاهان آماده هستیم. فردا در خدمت هواداران این تیم خواهیم بود. امیدوارم این حرف و حدیث‌ها و حاشیه ها تمام شود. بالاخره یک تیم می‌برد و یک تیم هم می‌بازد.

رویانیان دربارهٔ اینکه گفته می‌شود بازنشسته شده و سردار باران چشمه هم در این‌باره گفته سال خدمت رویانیان تمام شده است، گفت: من بازنشسته نشده‌ام. نمی‌دانم بر چه اساسی آقای باران چشمه چنین حرفی زده است. بر اساس اطلاعاتی که خودم دارم بازنشسته نشده‌ام.

وی با اشاره به تقدیر AFC از پروین در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا، به ایسنا گفت: افتخارات پرسپولیس تمام شدنی نیست. پروین، دایی، باقری، کریمی و مهدوی‌کیا تنها بخشی از تاریخ پرافتخار این باشگاه می باشند و ما هم نباید فقط به فکر گرفتن جام قهرمانی باشیم. به جای اینکه درگیر روزمرگی شویم باید به فکر آینده این باشگاه بزرگ باشیم.

رویانیان در ادامه خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: از هواداران می‌خواهم که پرشور و نشاط و با رعایت اخلاق حرفه‌ای تا آخرین لحظه بازی در کنار تیمشان باشند و خاطره خوبی برای مهدوی‌کیا رقم بزنند. به خاطر مهدوی‌کیا هم که شده باید بازی را ببریم و قهرمان شویم.

وی در پایان گفت: من معمولا به وزرشگاه نمی‌روم و فردا هم مالکی از سوی مدیریت پرسپولیس به ورزشگاه خواهد رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.