قرارداد یک ماهه “کاردوست” با «شانفیل» لبنان تایید شد

۲۷م اسفند ،

مدیر برنامه‌های اصغر کاردوست ثبت قرارداد این ملی‌پوش بسکتبال با «شانفیل» لبنان را تایید کرد.

آیدین دیانت مدیر برنامه‌های اصغر کاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تایید پیوستن ملی‌پوش ایران به «شانفیل» لبنان اظهار کرد: بازیکن پست ۵ تیم «شانفیل» لبنان مصدوم شده و این تیم به دنبال یک بازیکن خارجی برای پست ۵ خودش بود. روز شنبه به طور رسمی نامه‌ای به باشگاه ماهان ارسال کردند و برای قراردادی قرضی به مدت یک ماه با این باشگاه وارد مذاکره شدم. اصغر کاردوست نیز که با تیم ماهان قرارداد دارد با مذاکرات اولیه و زیر نظر فدراسیون بسکتبال و باشگاه ماهان با «شانفیل» لبنان به توافق رسید و صبح امروز(یکشنبه) نیز ایران را به مقصد لبنان ترک کرد.

قرارداد اصغر کاردوست به مدت یک ماه است و پس از پایان این مدت باید در اختیار باشگاه ماهان قرار بگیرد. ناگفته نماند که «شانفیل» پیش از این به دنبال جذب “میشل معدنلی” گارد رأس تیم ملی سوریه بود که با مصدوم شدن سنتر این تیم، آنها در اندیشه جذب ملی‌پوش ایران افتادند.

دیانت در پاسخ به این سوال که آیا حضور اصغر کاردوست در «شانفیل» لبنان به سود او خواهد بود بیان کرد:‌ فرصت یک ماهه برای کاردوست مناسبت است تا حضور در تیم‌های خارجی را نیز تجربه کند. لژیونر شدن او می‌تواند راه خوبی برای این ملی‌پوش ارزشمند ما باشد و امیدوار در «شانفیل» عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اصغر کاردوست ملی‌پوش پست ۵ ایران است که دو فصل قبل در ترکیب ماهان اصفهان به مقام سومی لیگ ایران رسید. او در رقابت‌های کاپ آسیا که با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسیده بود به عنوان بهترین پست ۵ این رقابت‌ها انتخاب شد.

نکته جالب توجه اینجاست که کاردوست پیش از این در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرده بود که برای لژیونر شدن تلاش می‌کند و حالا حضور او در ترکیب «شانفیل» لبنان به عنوان اولین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ لبنان می‌تواند راه حضور او در تیم‌های بهتر خارجی را هموار کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.