قطع شبکه‌های برون‌مرزی ایران توسط غرب تلاشی مذموم برای حذف صداهای حق‌طلبانه در جهان است

اردیبهشت ۱۴۰۳

یک کارشناس رسانه‌های بین‌الملل گفت: آمریکا علی‌رغم سردادن شعار حقوق بشر آزادی بیان تمام تلاش خود را برای محدود کردن صداهای مخالف با اهداف شومش انجام می‌دهد که اقدام اخیر قطع شبکه‌های برون مرزی ایران از روی ماهواره اینتل‌ست نیز در همین راستا صورت گرفته است .

 ” محمدرضا مانی‌فر ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام اخیر شرکت ماهواره‌ای اروپایی اینتل‌ست مبنی بر قطع شبکه‌های ایرانی همچون پرس‌تی‌وی گفت: آنچه که سازمان صدا و سیما جمهوری‌ اسلامی ایران به عنوان برنامه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ارائه می‌کند، در مجامع جهانی و افکار عمومی بسیار تاثیرگذارتر از قبل است.
 
وی ادامه داد: به دلیل تاثیرگذاری بالای رسانه‌ها بر افکار عمومی جهان، غرب در تلاش است تا دامنه نفوذ و اثرگذاری رسانه‌های ماهواره‌ای ایران را محدود کند.
 
مانی‌فر تصریح کرد:  آمریکا علی‌رغم سردادن شعار دفاع از حقوق بشر تمام تلاش خود را برای محدود کردن صداهای مخالف با اهداف شومش انجام می‌دهد که اقدام اخیر قطع شبکه‌های برون مرزی ایران از روی ماهواره اینتل‌ست نیز در همین راستا صورت گرفته است .

این کارشناس رسانه‌های بین‌الملل در پایان خاطر‌نشان کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید با تدابیر اندیشمندانه خود مسیرهای مناسبی برای دور زدن تحریم‌های غربی علیه کشورمان را اتخاذ کرده و با ژرف‌اندیشی به اهداف راستین خود تحقق بخشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.