قلعه‌نویی: افرادی مثل محجوب هستند که فوتبال را به این روز انداخته‌اند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه‌نویی می‌گوید افرادی مثل محجوب هستند که فوتبال ایران را به این روز انداخته‌اند.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه‌نویی پس از برد تیمش مقابل سایپا گفت: «خدا را شکر می‌کنم که در این مسابقه خوب کار کردیم و سه امتیاز را گرفتیم. سایپا یکی از بهترین‌های لیگ ایران است. من از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که با وجود سرمای هوا به ورزشگاه آمدند. این تعداد تماشاگری که امروز به ورزشگاه آمده بودند به اندازه صد هزار نفر ارزش داشتند.»
قلعه‌نویی که می‌خواهد تیمش را به اردوی کیش ببرد گفت: «با یک برد خوب به اردوی کیش می‌رویم. امیدوارم در این مدت مصدومان تیم هم برسند.» سرمربی استقلال در مورد گلزنی آرش برهانی هم گفت: «به برهانی تبریک می‌گویم. او روز خوبش بود. خوب هم دوید و یک پاس گل هم داد. کبه هم با روزهای خوبش فاصله دارد و باید از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کند.»
سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان گفته که شام خوردن قلعه‌نویی و اسکوچیچ در کنار هم، شبهه برانگیز بوده. قلعه‌نویی در مورد این موضوع گفت: «مربی ملوان باید جواب او را بدهد. ما در هتل اوین مقابل دوربین‌ها شام خوردیم. من با تونی و کروش هم شام خورده‌ام. آیا این دیدارها هم شبهه برانگیز بوده؟ این افکار باید از فوتبال ایران برود. همین آدم‌ها هستند که ۶ ماه یا دو سال به فوتبال می‌آیند و فوتبال را به این روز می‌اندازند. ما ایرانی‌ها مهمان نواز هستیم. شاید مالک ملوان از این سنت ایرانی‌ها بی‌خبر است. ما وقتی شام خوردیم اعضای هیات مدیره تیم هم حضور داشتند. اگر هدف دیگری داشتیم جلوی دوربین‌ها شام نمی‌خوردیم. اگر لازم باشد در آینده در مورد چگونگی ورود این افراد به فوتبال صحبت می‌کنم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.