قیمت تعرفه های درمانی بیماران خارجی روی پایگاه اینترنتی بیمارستان ها

۲۸ آبان ،

مدیرکل نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قیمت تعرفه های درمانی بیماران خارجی روی پایگاه اینترنتی بیمارستان های پذیرنده آن ها قرار می گیرد.

 به گزارش تفسیری گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛دکتر سید سجاد رضوی گفت: استقرار گردشگری سلامت به طور جدی دو سال است در وزارت بهداشت پیگیری می گردد زیرا ظرفیت بالایی برای این کار در کشور وجود دارد.

وی افزود: آیین نامه های این کار به بیمارستان ها ابلاغ شده است. مهم ترین بحث در این خصوص بحث رقابت است، کمیته گردشگری در وزارت بهداشت تشکیل شده و تعرفه های سایر کشورها را رصد کرده ایم.

وی ادامه داد: برای رقابت با کشورهای دیگر باید استانداردهای بین المللی در این خصوص در کشور پیاده شود و اعتبار بخشی ملی پیاده شود در بیمارستان ها و شفاف سازی کلیه خدمات از جمله تعرفه ها کار اساسی است که باید انجام شود.

دکتر رضوی اظهار داشت: تعرفه سایر کشورها در خصوص توریسم درمانی را گرفته ایم تا رقابت ایجاد کنیم، این رقابت خودش قیمت را متعادل می کند و بیمارستان های ما باید تعرفه مشخصی به بیماران بدهند و بایستی برای جذب توریسم درمانی نسبت به سایر کشورها از تعرفه کمتری بهره ببریم.

وی ادامه داد: از بیمارستان ها خواسته ایم که پایگاه اینترنتی داشته باشند و در پایگاه اینترنتی قمیت قرار بدهند تا گردشگر بتواند انتخاب کند. خوشبختانه خدمات و تعرفه های ما قابل رقابت با سایر کشورهاست، زیرا رضایتمندی برای توریسم درمانی مهم است تا شاهد جذب بیمار خارجی باشیم./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.