قیمت مگان و ماکسیما در بازار رکورد زد!

یکی از دلایل جهش دو سه میلیونی قیمت مگان استفاده در ناوگان حمل و نقل اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران به گفته نمایشگاه داران خودرو پایتخت، مگان با جهشی دو میلیونی طی دو هفته گذشته، هم اکنون ۴۷ میلیون تومان در مدل اتومات خود قیمت دارد. همچنین مگان دنده‌ای نیز به قله ۴۰ میلیون تومان رسید تا رکوردی تازه در بازار خودرو رقم بخورد.

این محصول بیش از دو میلیون تومان افزایش قیمت را طی دو هفته گذشته به خود می‌بیند. مگان از جمله خودروهایی است که طی چهار ماه ابتدایی امسال با افزایش قیمت روبه‌رو بوده است. این خودرو قرار است در ناوگان حمل و نقل اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها مورد استفاده قرار گیرد. به نظر می‌رسد یکی از دلایل جهش دو سه میلیونی قیمت مگان نیز همین موضوع است؛ زیرا سبب شده عرضه آن در بازار کم شود.

اما دیگر خودرویی که در دو هفته گذشته با رشد قیمت روبه‌رو شده ماکسیما نام دارد. ماکسیما هم اکنون ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که این موضوع از صعود قیمت بیش از سه میلیون تومانی ماکسیما در دو هفته گذشته حکایت دارد. این خودرو نیز قرار بود در اجلاس سران غیرمتعهدها مورد استفاده قرار گیرد. گفته می‌شود ماکسیما قرار است تا پایان سال جاری از خط تولید پارس خودرو خداحافظی کند؛ زیرا قرارداد مونتاژ آن به پایان رسیده و ظاهرا نیسان دیگر قطعات منفصله آن را تامین نخواهد کرد.

منبع:شفاف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.