کتاب؛ دروازه‌ای به سوی گسترش دانش است

دوشنبه ۲۵ اردیبهشت – ۰۴:۵۷:۳۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

رئیس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- حجت‌الاسلام سیدمحمد علی آل‌هاشم  بابیان اینکه کتاب دروازه‌ای به سوی گسترش دانش است، گفت: بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از میان اندیشمندان، متفکران و حوزویان داخلی و خارجی هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: کتاب دروازه‌ای به سوی گسترش دانش است و ارایه کتاب‌های خوب یکی از بهترین ابزارها برای به کمال رساندن انسان‌هاست. از همین رو برگزاری نمایشگاه کتاب اهمیت بسیاری دارد.
وی معتقد است کتاب همانند یک خورشید فضای زندگی را برای همه روشن می‌کند و نور و گرما می‌بخشد بنابراین باید فرهنگ کتابخوانی را در جامعه گسترش داد.
آل‌هاشم افزود: چند سالی است که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود و به لطف خدا این حرکت ارزشمند فرهنگی بسیار موفق بوده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مسئولان نمایشگاه کتاب باید زمینه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری را فراهم کنند، گفت: توجه به تولید ملی و صنعت نشر ملی در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران موثر است و می‌تواند توسعه اقتصادی و حفظ استقلال کشور و همچنین موجبات ارتقاء این امنیت را فراهم کند.
وی در ادامه به نگرانی رهبر فزرانه انقلاب در زمینه قیمت کاغذ اشاره و تصریح کرد: قیمت کاغذ یکی از نگرانی‌های رهبر انقلاب است و دست اندرکاران فرهنگی باید برای تقویت ناشران و سایر افرادی که به نوعی در نشر ملی سهیم هستند اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.
آل‌هاشم در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تشکر از مسئولان برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور به دلیل ایجاد فضای معنوی در نمایشگاه کتاب ابراز کرد: بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از میان اندیشمندان، متفکران و حوزویان داخلی و خارجی هستند و به همین دلیل باید فضای نمایشگاه کتاب در شان نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.
سایت نمایشگاه به آدرس www.tibf.ir قابل دسترس است.
همچنین شماره تماس ۹۰-۸۸۴۹۶۲۸۱  جهت ارتباط با ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه است.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۴۱۶۵۷۳۲۷۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.