توزیع کتب درسی در تهران و البرز

جام جم آنلاین: مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش‌ گفت: توزیع کتب درسی سال تحصیلی جدید در استانهای تهران و البرز از فردا (۱۸ شهریورماه) آغاز می‌شود.

سید احمد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۹۲-۹۱ از هفته گذشته در سراسر کشور آغاز شده است، اظهار کرد: توزیع کتب در استانهای تهران و البرز نیز از فردا آغاز می‌شود.

وی افزود: توزیع کتاب‌های ابتدایی، فنی حرفه‌ای و پیش دانشگاهی استانهای تهران و البرز نیز همزمان با کتب سایر مقاطع از شنبه ۱۸ شهریور در در واحدهای آموزشی آغاز می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی جدید ۹۹۱ عنوان کتاب درسی و ۱۳۱ میلیون جلد کتاب برای دانش آموزان ابتدایی، راهنمایی، متوسطه، پیش دانشگاهی و هنرستان‌ها چاپ شده است، تاکید کرد: امسال هیچگونه مشکلی در زمینه تعداد و توزیع کتب نداریم و کتابها نیز باید براساس قیمت مندرج در پشت جلد به فروش برسد.

وی تصریح کرد: تمامی کتاب فروشی‌ها موظفند عناوین همه کتاب‌ها را در اختیار دانش آموزان قرار دهند و هیچ کتاب فروشی نباید عناوین را حتی با یک کسری تحویل دانش آموزان یا اولیا دهند.

به گفته وی، مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش تک فروشی کتابهای درسی نیز در فروشگاه‌های اعلام شده سراسر کشور از ۱۵ مهرماه آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۶۳ عنوان از کتاب‌های امسال دارای لوح فشرده هستند که به همراه کتب در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.