کرانچار: فجر سپاسی جوانمردانه بازی کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘زلاتکو کرانچار’ شامگاه چهارشنبه پس از برد تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران افزود: از بازیکن تیم فجر سپاسی به خاطر این اقدام جوانمردانه تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از دقیقه ۱۵ شانس های زیادی داشتیم تا بتوانیم بازی را کنترل و گل زنی کنیم، اظهارداشت: در فوتبال اگر گل نزنیم، گل می خوریم و این تجربه را مقابل تیم پیکان در هفته گذشته بدست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز خوشحالی از برد تیمش مقابل فجر سپاسی، تصریح کرد: تا دقیقه ۱۵ از بازیکنانم راضی نبودم اما پس از آن حالت تهاجمی گرفتیم و با چهار مهاجم به دروازه حریف حمله کردیم.

وی در مورد بازی با تیم فوتبال الاهلی و میزان آمادگی تیمش نیز گفت: تیم ما در بازی مقابل پیکان نتوانست نتیجه بگیرد اما از بازیکنانی مانند ‘جواهیر سوکای’ و ‘محمدرضا خلعتبری’ انتظار بیشتری دارم تا در بازیهای آینده از عملکرد بهتری برخوردار باشند.

کرانچار گفت: پس از بازی با نفت آبادان در هفته آینده برای برگزاری اردوی تدارکاتی به دوبی سفر خواهیم کرد و قرار است در این اردوی تدارکاتی دو بازی با تیم های خارجی انجام دهیم.

وی اظهارامیداوری کرد که با برگزاری این دیدارها به آمادگی مطلوب برای دیدار با الاهلی عربستان در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنیم.

وی درباره آمادگی محمد غلامی مهاجم تیمش که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته است اظهارداشت: غلامی تا آمادگی کامل فاصله دارد و امیدوارم بتوانیم او را در اردوی تدارکاتی تیم که در دوبی برگزار می شود، برای دیدار الاهلی آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین از تماشاگران این بازی تشکر کرد و گفت: آنها با حضور و تشویق های گرمشان انرژی مضاعفی به تیم ما بخشیند.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران موفق شد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با نتیجه یک بر صفر، تیم فجر شهید سپاسی شیراز را مغلوب و به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

پ/ ۷۱۳۲/۱۰۱۱/ ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۹۷۰۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.