سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز: کرانچار مراقب اطرافیان خود باشد

به گزارش ایرنا، ‘محمود یاوری ‘ عصر روز سه شنبه در کنفرانس خبری در شهر اصفهان اظهار داشت: یکی از کسانی که برای انتخاب ‘زلاتکو کرانچار’ به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان به علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان، مشورت داد، من بودم.

وی افزود: شناخت من از کرانچار به زمانی باز می گردد که او هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران را برعهده داشت اما به رغم

شایستگی و توانمندی، به دلیل پاره ای مشکلات نتوانست در این تیم نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: یکی از دلایلی که موجب شد کرانچار را از بین سه گزینه مربیگری برای تیم فوتبال سپاهان به رحیمی معرفی کنم، این بود که به اعتقاد من، او در تیم سپاهان انگیزه بیشتری برای اثبات توانایی های خود دارد.

وی افزود: من در تیم استیل آذین تهران نتوانستم نتیجه بگیرم اما برای اثبات توانایی خود، تیم فجر شهید سپاسی شیراز را انتخاب کردم و تلاش می کنم توانایی خود را پس از ناکامی در استیل آذین با تیم فجر شهید سپاسی، در فوتبال ایران ثابت کنم.

یاوری در باره وضعیت تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز گفت: سپاهان، امسال شخصیت و هماهنگی تاکتیکی ندارد و برای دستیابی به این هدف، نیازمند زمان است تا همانند فصل گذشته، بازی هماهنگی را به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: سپاهان به دلیل تغییراتی که در ترکیب این تیم بوجود آمده، به لحاظ ارزش فنی کمی افت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در عین حال افزود: بازیکنان سپاهان در آینده به هماهنگی بیشتری خواهند رسید و کیفیت بازی این تیم به قبل باز می گردد.

یاوری در باره محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: بازیکن محروم و مصدوم نداریم اما دو بازیکن که نمی خواهم نام آنها را فاش کنم را به دلیل مسایل انضباطی کنار گذاشته ام.

وی با اشاره به سوابق خود در تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: خود را متعلق به این تیم می دانم و برای این تیم به جز دیدار فردا، آرزوی موفقیت می کنم.

۷۱۳۲/۶۰۷

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۷۳۶۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.