کی روش:با حضور تماشاگران قطر را شکست می دهیم

به گزارش ایرنا،’کارلوس کی روش’ در جریان نشست خبری پیش از دیدار با قطر اظهار داشت: هر بازی شرایط خاصی داشته و هر تیم توانایی و پتانسیل خود را دارد و ما این مساله را به خوبی در بازی های مختلف شاهد هستیم.

وی ادامه داد:به پیروزی در دیدار با قطر یقین دارم چراکه ما یکصد هزار تماشاگر را در کنار خود می بنیم. موضوعی که اهمیت بالایی دارد این است که در دیدار فردا شب بهترین فوتبال خود را ارائه بدهیم.

سرمربی تیم ایران گفت: به هیچ عنوان تیم قطر را دست کم نگرفته و قابلیت آنان را زیر سوال نمی بریم ما به بازیکنان و کادر فنی این تیم احترام می گذاریم که توانسته اند تا این مرحله صعود کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: با تمرکز و اشتیاق کامل به میدان می رویم تا بهترین فوتبال خود را به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قطر با توجه به شکست سنگین برابر کره جنوبی حریف ضعیفی برای ایران محسوب نمی شود خاطرنشان کرد: این تیم با قدرت بیشتری به تهران خواهد آمد و می دانیم آماده کسب امتیاز در تهران هستند تا به آینده امیداورتر باشند. مطمئن هستیم آنها خوب بازی می کنند اما به بازیکنان خودم اعتماد دارم و می دانم که تیم ایران نمایش تماشاگرپسندی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: به طور یقین قطر نسبت به دیدار با کره جنوبی تفاوت های خواهد داشت، ما دیدار آنها برابر کره جنوبی را تماشا کرده و معتقدم کادر فنی قطر مهره های لازم برای پیاده کردن تاکتیک های خود در زمین را دارد. مطمئنا این دیدار ما نسبت به بازی قبلی که برابر آنها داشتیم خیلی تفاوت دارد و فردا شب هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند تا شرایط خود را بهبود ببخشند.

کی روش اظهار داشت: ایمان دارم که رسانه های ایرانی می توانند از هواداران دعوت کنند تا فردا در کنار تیم ملی باشند و از تمامی رسانه ها دعوت می کنیم که همراه تیم ملی باشند. حضور گسترده هواداران انگیره تیم ملی را افزایش می دهد و می تواند حریف را دچار مشکل کند.

وی در مورد نمایش ضعیف تیم ملی ایران برابر ازبکستان عنوان کرد: وقتی تیم ملی به جام جهانی صعود کند احتیاج ندارید ببیند که تیم دفاعی بازی کرده یا هجومی و باید به شادمانی صعود پرداخت. ما در دیدار با ازبکستان ۹۰ دقیقه درگیرانه بازی کردیم. در فوتبال اروپا هم شاهد بودیم که چلسی و رئال برابر بایرن مونیخ و بارسلونا دفاع کرده و به پیروزی رسیدند اما شما فردا بازی زیبایی را از ایران خواهید دید.

کی روش خاطرنشان کرد: اگر در دیداری احتیاج داشته باشیم که درگیرانه یا دفاعی بازی کنیم این کار را انجام خواهیم داد و مهم این است که بازیکنان اهمیت این مسابقات را به خوبی می دانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فاصله کوتاه دیدار قطر با کره جنوبی باعث خستگی آنان نشده است، گفت: در جریان بازی مشخص می شود که کدام تیم شرایط بهتری در هفته گذشته داشته است و اگر قطر چهار یا پنج بازیکن خود را تغییر داده باشد روش آنها هم تغییر خواهد کرد و درآن زمان می توان جواب به این سوال داد.

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا میزبان قطر است.

ورزشی**۳۷۸۳**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۷۴۱۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.