لامبورگینی اروس با قیمت ارزان!

خودروی شاسی بلند دو دیفرانسیل لامبورگینی Urus با قیمتی حدود ۱۷۰ هزار یورو (۲۰۷ هزار دلار) تبدیل به ارزانترین خودروی این کمپانی خواهد شد. مجله Autocar از تایید ساخت این خودرو تا سال ۲۰۱۶ در شرکت لامبورگینی خبر داده است. لامبورگینی قصد دارد سالانه ۳۰۰۰ دستگاه از اینSUV سوپر اسپرت را تولید کند که با توجه به قیمت مناسب آن کاملا قابل دستیابی است.

Lamborghini Urus concept SUV Beijing

لامبورگینی اروس در نمایشگاه پکن

لامبورگینی اروس (Urus) بر روی زیربندی و پلتفرم مشترک خودروهایی مثل آئودی Q7 و پورشه کاین و فولکس واگن توارگ تولید می شود. اما نکته بسیار جالب اینجاست که احتمالا این پلتفرم با رقیب آن یعنی بنتلی EXP 9 F هم مشترک خواهد بود. البته تمرکز لامبورگینی بیشتر بر جنبه های اسپرت و بنتلی بیشتر بر جنبه های لوکس خودرو خواهد بود. به هر حال امپراطوری فولکس واگن مالک همه این خودروها و برندهاست.

Lamborghini Urus concept SUV Rear

Lamborghini Urus

Lamborghini Urus SUV concept interior

Lamborghini Urus

Lamborghini Urus concept

Lamborghini Urus

مهندسین لامبورگینی با استفاده از مواد سبک وزنی مثل آلومینیوم و فیبرکربن قصد دارند که وزن خودرو را به زیر ۱۹۹۶ کیلوگرم برسانند. قلب تپنده لامبورگینی اروس هم احتمالا از آئودی V8 با حجم ۴٫۲ لیتر و مجهز به توربوشارژر دوقلو تامین خواهد شد که توان دستیابی به قدرت ۶۰۰ اسب بخار را خواهد داشت.

لامبورگینی اسپرت شاسی بلند قیمت

فیسبوک


مجله پدال

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. زانیار فلاحی:

    شاسی بلند لامبورگینی سقز بهارستان پایین
    روبه‌رو نوشابه فروشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.