لامبورگینی های مفهومی در Pebble Beach

اگرچه این دو مفهومی ایتالیایی محصول تازه ای نیستند ولی قبول کنید که لامبورگینی نمی تواند در گردهمایی بزرگی همچون Pebble Beach با دستان خالی حضور یابد . . .

لامبورگینی اروس بعد از آنکه در نمایشگاه پکن ۲۰۱۲ رونمایی شد، در گردهمایی امسال پبل بیچ برای دومین بار برای مردم آمریکای شمالی نیز رونمایی شد. فراموش نکنید که چین و ایالات متحده دو بازار پرفروش محصولات لامبورگینی است و شاید همین موضوع باعث اصرار این کمپانی در معرفی چندباره خودروهایش باشد. به هر حال انتظار می رود نسخه نهایی این شاسی بلند اسپرت در سال ۲۰۲۴ به بعد راهی بازارها شده و احتمالا استفاده از پلت فرم های آئودی نیز اولین قدم های لامبورگینی برای ساخت این خودروست.

دومین خودرویی که لامبورگینی به گردهمایی پبل بیچ آورده بود، چیزی نیست به جز سستو المنتو که به جرئت می توان گفت تا به امروز بیش از پنج بار از آن در مراسم های مختلف رونمایی شده است! البته این امر چندان هم غیر منطقی نیست چرا که به هر حال لامبورگینی قرارست ۲۰ دستگاه از این سوپراسپرت ۵۷۰ اسبی را با قیمت پایه ای ۲٫۲ میلیون دلار راهی بازار کند. از ما نشنیده بگیرید اما همه ۲۰ دستگاهی که قرارست به زودی تولید آنها آغاز شود در سال ۲۰۱۰ پیش فروش شده اند.

لامبورگینی ۲۰۱۲ pebble beach اسپرت تولید محدود سوپراسپرت شاسی بلند کانسپت

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.