لکسس خودروی ارزان نمی‌سازد

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

مدیر لکسس آمریکا در واکنش به عرضه مرسدس بنز CLA با قیمت زیر ۳۰ هزار دلار در بازار این کشور، گفت که این شرکت هیچ گاه خودرویی ارزان تا این حد نخواهد ساخت. در حالی که سایون و تویوتا می‌توانند این نقش را بر عهده بگیرند، سببی برای تلاش برای عرضه خودروهای ارزان قیمت توسط لکسس وجود ندارد.

2014 Lexus CT 200h facelift

۲۰۲۴ Lexus CT 200h facelift

با این حال لکسس به موفقیت مرسدس بنز CLA در بازار آمریکا اذعان دارد و این به سبب مجموعه‌ای از عوامل از جمله تاثیر برند بنز و لوکس بودن خودرو است.

2014 Lexus CT 200h facelift
مرسدس بنز از ماه سپتامبر فروش CLA را به عنوان ارزان‌ترین خودروی خود در آمریکا با قیمت پایه ۲۹۹۰۰ دلار آغاز کرده و تاکنون نزدیک ۱۱ هزار دستگاه از این سدان دیفرانسیل جلو را به فروش رسانده است.

این در حالیست که مقرون به صرفه‌ترین خودروی لکسس در حال حاضر CT 200h است که ۳۲۹۶۰ دلار قیمت دارد. پس از این خودرو، لکسس IS با قیمت پایه ۳۶ هزار دلار قرار دارد. در واقع لکسس نمی‌خواهد تصویر عمومی از نام تجاری خود را با خودروهای ارزان مخدوش کند. این به لکسس اجازه می‌دهد همچنان روی خودروهای لوکس و با ارزش کار کند. و حتی روی بخش‌های سنتی و لوکس‌تر متمرکز شود. حالا برای قضاوت اینکه خودروهایی نظیر CLA و ب ام و سری یک چه بر سر اعتبار سازندگانشان در دراز مدت می‌آورند، بسیار زود است. شما چطور فکر می‌کنید؟

۲۴

آذر


2014 Lexus CT 200h facelift


لکسس اخبار قیمت


فیسبوک


۱۱۴ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.