مالکان، مصمم به فروش و اجاره

۲۶اردیبهشت،

طبق گفته اکثر مشاوران املاک، اواخر اردیبهشت ماه زمانی است که بخشی از بازار مسکن از لحاظ قیمت دچار تحولات و ثبات قیمتی می‌شود و بالاخره فرصتی فراهم می‌شود تا متقاضیان (خریداران و مستاجران) بتوانند برای انتخاب واحد مورد نظرشان از بابت خرید یا اجاره تصمیم خود را قطعی کنند.

به گزارش Consbank، به نقل از دنیای اقتصاد بنگاهداران مسکن براین باورند که مالکان در این فرصت زمانی تصمیم‌گیری خود را برای تعیین نرخ‌های تازه اجاره یا فروش انجام داده‌اند و به اصطلاح سبک و سنگین کرده‌اند و اکنون در مقایسه با چند هفته قبل برای اجاره و فروش واحدشان مصمم‌تر رفتار می‌کنند.

 فعالان بازار مسکن برای بازگشت رونق به کسب و کارشان اظهار خشنودی می‌کنند و معتقدند با گذشت چند روز باقیمانده از اردیبهشت ماه بازار مسکن از رکود خارج می‌شود، اما به شرط اینکه مستاجران همچون سال قبل قراردادهای خود را تمدید نکنند یا حداقل بدون حضور در بنگاه این کار را انجام ندهند.

با این تفاسیر این روزها پیدا کردن یک واحد مسکونی در بازار فروش یا در بازار اجاره با نرخ منصفانه کاری دشوار است؛ چراکه در حال حاضر عده ای از متقاضیان مسکن معتقدند که این روزها برای جست‌وجو در بازار مسکن باید «کفش آهنی» به پا کرد.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.