مایلی‌کهن:آقایان با چه رویی به کارگران شهرداری توهین می‌کنند؟/مسلمان جای نوه‌ام است،جوابش را نمی‌دهم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمد مایلی‌کهن در اعتراض به صحبت‌های علی دایی در برنامه ۹۰ با لباس رفتگری به تماشای بازی دو تیم استقلال و ملوان رفت.

به گزارش ممتاز؛ محمد مایلی کهن که در اعتراض به صحبت های علی دایی در برنامه ۹۰ با لباس رفتگری به تماشای بازی دو تیم استقلال و ملوان رفته، گفت: «وظیفه من بود که با این لباس در ورزشگاه حاضر شوم و به نوعی از دل این قشر زحمکش دربیاورم. لباس رفتگری لباس مقدسی است و من پیشنهاد می کنم حتی مدیران شهرداری هم یک روز در سال به صورت نمادین این لباس را بر تن کنند و با این کار از آنها تقدیر کنند.»

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: «نباید با صحبت هایمان باعث ناراحتی دیگران شویم. من به عنوان عضوی از ورزش امروز برای عذرخواهی به اینجا آمدم و دست تک تک شما را می بوسم. رفتگران قشر زحمتکشی هستند و درصدی از حقوق ورزشی ها را دریافت نمی کنند.»

او در مورد وضعیت این روزهای فوتبال ایران گفت: «بعضی از مدیران ناکارآمد باعث شده اند که ما به کم گل خوردن در جام جهانی قانع شویم در حالی که فوتبال ما پتانسیل حضور در جمع ۱۰ تیم برتر دنیا را دارد.»

مایلی کهن در واکنش به شام خوردن قلعه نویی و اسکوچیچ گفت: «به نظر من این مسئله ایرادی ندارد اما مشکل اینجاست که عامل اصلی کارت به کارت ها از محکومیت درامان می ماند و به جای او یک عکاس را محروم می کنند.»

او با اشاره به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس گفت: «سرمربی پرسپولیس دو روز قبل از بازی مقابل استقلال اعتصاب می‌کند، در حالی که ۸۴ درصد از قرارداد یک میلیارد و ۷۵۰ میلیونی خود را دریافت کرده است. شاید مردم این مسائل را ندادند. آقایان خیلی راحت به وزیر ورزش و مدیرعامل تیم توهین می کنند. حالا هم نوبت به کارگران شهرداری رسیده است.»

مایلی کهن در پایان در مورد صحبت های محسن مسلمان گفت: «این بازیکن جای نوه من است و دلیلی ندارد که جواب او را بدهم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.