مترو شیراز تا خرداد راه می افتد

۱۷ام بهمن ،

اما گاهی مشکلاتی پیش می آید که مانع از آبادانی وزیبایی شهر می گردد یکی از شهر هایی که مدت ها است پروژه های عمرانی اش نیمه کاره باقی مانده است شیراز است در همین زمینه رضا از شیراز برای خبر آنلاین نوشته:
متاسفانه چند وقتی است که مسولین محترم شهر شیراز در برابر مشکلات عدیده این شهر شانه خالی کرده و هر بار مشکل ” نبود بودجه های عمرانی ” را مطرح میسازند. تا حدی که شهردار محترم چند وقت پیش اعلام کردند که شهرداری حتی بودجه خرید یک کامیون آسفالت را ندارد تا چاله چوله های شهر را پر کند! که این مسئله بسیار جای تعجب دارد.
واما جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:این موضوع صحت ندارد ممکن است در آمد سرانه شهرداری شیراز کمتر از شهر هایی مثل اصفهان تبریز و حتی اهواز باشد اما این طور هم نیست که قادر به خرید یک کامیون هم نباشد و من فکر می کنم آقای شهردار حتما شوخی کرده اند چراکه بودجه شهر داری بیش از ۱۰۰۰میلیارد تومان است
وی هم چنین در ادامه در مورد وضعیت مترو شیراز نیز این گونه توضیح داد که:مترو شیراز اصفهان وتبریز تقریبا در یک سطح می باشند وتا پایان مترو شیراز فقط ۱۰کیلومتر دیگر باقی مانده است وفکر می کنم تا خرداد ماه به بهره برداری برسد.
۴۵۲۳۶
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.