مجلس شورای اسلامی از توسعه روابط با ونزوئلا استقبال می‌کند

۲۱ آبان ،

در دیدار کارداد ونزوئلا در تهران با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ونزوئلا،بر گسترش روابط میان دو کشور تاکید شد.

به گزارش تفسیری حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران “استور زامبارنو” کاردار ونزوئلا در تهران بعدازظهر امروز یکشنبه با عبدالرضا مصری رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا دیدار و گفت‌وگو کرد .

 

مصری در ابتدای این دیدار با اشاره به روند رو به رشد روابط اقتصادی و سیاسی دو کشور گفت: گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران از هرگونه فعالیتی برای توسعه و گسترش روابط دوجانبه در عرصه‌های مختلف به ویژه روابط پارلمانی حمایت می‌کند .

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، رفت و آمد مقامات سیاسی و پارلمانی ایران و ونزوئلا را بستری مناسب برای گسترش همکاری‌های دوستانه خواند و افزود: گفت‌وگو و مذاکرات مقامات عالی‌رتبه دو کشور می‌تواند سبب ارتقای سطح روابط دوجانبه و منجر به رشد و توسعه همکاری‌های صنعتی و بازرگانی در بخش‌های خصوصی و دولتی شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا در پایان با ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری، پیروزی هوگو چاوز را در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا، به ملت و دولت این کشور تبریک گفت.

در ادامه این دیدار “استور زامبارنو” کاردار ونزوئلا در تهران بر عزم مقامات سیاسی و پارلمانی ونزوئلا در جهت تعمیق و تقویت روابط با کشورمان گفت: رشد و توسعه روابط در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و بازرگانی دو جانبه به تحکیم مناسبات دوستانه دو کشور منجر می‌‌شود.

وی در پایان پیروزی چاوز در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا را اراده ملت انقلابی کشورش دانست و بر گسترش ارتباطات سیاسی و پارلمانی فیمابین تاکید کرد.

انتهای پیام/س۲

 

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.