محدودیتهای ترافیکی عید غدیر اعلام شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

ممتازنیوز: پلیس راه محدودیتهای ترافیکی جاده های کشور در عید غدیر را اعلام کرد.

به گزارش ممتازنیوز، براساس اعلام پلیس راه راهور تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت ۳ بامداد شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج – چالوس
تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه تا ساعت ۳ بامداد شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا ساعت ۲۳ بامداد شنبه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز
تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. همچنین تردد کامیونها و کامیونتها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است. تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه تا ۳ بامداد روز شنبه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه است.

محور دماوند
تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم رشت – قزوین
تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۳ روز جمعه از محور رشت قزوین و بالعکس ممنوع خواهد بود.

محور زاهدان – زابل
تردد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روزهای چهارشنبه و جمعه ۳/۰۸/۹۲ از محور زاهدان – زابل و بالعکس ممنوع می باشد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.