محسن ترکی همچنان بر موضع خود پابرجاست

۱۹م اسفند ،

محسن ترکی داور فوتبال کشورمان چند وقت پیش به خاطر اظهارات دایی سرمربی راه آهن از قضاوت در میادین فوتبال کناره گیری کرد، براساس شنیده ها این داور بر موضع خود پابرجاست و حاضر به قضاوت در لیگ برتر نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، با اینکه مسئولان و پیشکسوتان داوری چندین بار از محسن ترکی خواستند به داوری بازگردد اما این داور تا آلان جواب مثبت به آنها نداده است و بر تصمیم خود پافشاری می کند.

شایان ذکر است محسن ترکی هنوز هم نسبت به تصمیمات کمیته انضباطی اعتراض دارد و به نظرش این کمیته نسبت به تخلفات بعضی مربیان لیگ برتر بی اعتنا است و جریمه ای برای آنان درنظر نمی گیرد.

 محسن ترکی بیان کرده که اکبر میثاقیان چند سال پیش به خاطر اینکه با دست به صورت بازیکنش زده از سوی مسئولان وقت چند وقتی سرمربی منشوری بود و اجازه درگیری نداشت در حالیکه علی دایی  به جهانگیر عسگری بازیکن تیمش حرف زشتی زده از سوی کمیته انضباطی بازخواست نمی شود.

گفتنی است با وجود اینکه کمیته انضباطی به علیه علی دایی و پیروز قربانی سرمربی و بازیکن راه آهن به خاطر  اظهاراتشان بر علیه محسن ترکی جریمه هایی در نظر گرفته است اما هنوز هم محسن ترکی حاضر به بازگشت به میادین فوتبال نیست./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.