شکایت از ترکی بین المللی شد

۲۶اردیبهشت،

سرمربی الشباب هم به جمع شاکیان محسن ترکی پیوست و از نحوه قضاوت این داور در بازی الشباب و پاختاکور انتقاد کرد.

سرمربی الشباب هم به جمع شاکیان محسن ترکی پیوست و از نحوه قضاوت این داور در بازی الشباب و پاختاکور انتقاد کرد. مارکوس پاکیتا، سرمربی برزیلی الشباب داور ایرانی را مقصر محرومیت چهار بازیکنش برای بازی این تیم مقابل استقلال دانست. 

مارکوس پاکیتا سرمری الشباب امارات، قبل از بازی با استقلال با شبکه تلویزیونی الجزیره اسپورت در مورداین بازی مصاحبه کرد. او گفت: «داور ایرانی بازی قبلی ما برابر پاختاکور ازبکستان با دادن کارت های زرد و قرمز به بازیکنان الشباب سبب محرومیت چهار بازیکن اصلی تیم ما شد. 

به سبب قضاوت بد اوست که ما دراین بازی نمی توانیم از ولید عباس، محمد مرزوق، محمود قاسم و حسن ابراهیم در بازی برابر استقلال تهران استفاده کنیم. واقعا نمیدانم که چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا آن داور ایرانی (محسن ترکی) را برای قضاوت بازی حساس پاختاکور و الشباب انتخاب کرد. 

نسبت به کارت های زرد و قرمزی که به بازیکنان تیمم داده شد، شدیدا معترض بودیم اما به اعتراض ما توجه نشد و داور ایرانی چهار بازیکن اصلی الشباب را از بازی مقابل استقلال محروم کرد. با این وجود ناامید نیستم و برای پیروزی در مقابل تیم استقلال تلاش می کنیم.»

نکته جالب در این مورداین است که الشباب در بازی رفت مقابل پاختاکور حتی یک کارت زردهم نگرفت اما دربازی برگشت چهار بازیکن این تیم کارت زرد و یک بازیکن کارت قرمز گرفتند. 

در بازی پاختاکور و الشباب در شرایطی که بازی یک – یک مساوی بود با گل به خودی بازیکن پاختاکور، الشباب به مرحله بعد راه پیدا کرد و رقیب استقلال شد. 

رسانه های عربی اعتقاد دارند که بعد از اینکه مشخص شده الشباب حریف استقلال شده، ترکی با کارت هایش سبب محرومیت بازیکنان این تیم شده. سبب این ادعای آنها این است که ترکی سه کارت را در ۵ دقیقه پایانی بازی به بازیکنان الشباب نشان داده است.

منبع:روزنامه تماشا


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.