محصولی به دنبال اقدامات تنش‌زا نباشد

۰۵اردیبهشت،

نماینده مردم اردبیل در مجلس بااشاره به طرح برخی اظهارات توسط محصولی مبنی بر معرفی مشایی از سوی رئیس مجلس به احمدی نژاد گفت: محصولی نباید به دنبال اقدامات تنش‌زا باشد چرا که این مسئله سبب شکل‌گیری وقایعی همچون استیضاح وزیر کار در مجلس و در نهایت نگرانی و تکدر خاطر مقام معظم رهبری می‌شود.

“منصور حقیقت‌پور” نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات صادق محصولی مبنی بر معرفی مشایی به احمدی‌نژاد از سوی علی لاریجانی رئیس‌ مجلس گفت: تا جایی که من اطلاع دارم آشنایی و رفاقت احمدی‌نژاد و مشایی از ارومیه و کردستان آغاز شده که این موضوع به سال ۶۰-۶۱ باز می‌گردد، در آن زمان لاریجانی در سپاه خدمت کرده و معاون پارلمانی وزیر سپاه بود.
 
وی ادامه داد: محصولی باید به جای فرافکنی، دیدگاه صریح خود را در مورد مشایی بیان کند البته در مورد صحت یا عدم صحت این مسئله رئیس مجلس قطعا موضع خود را اعلام خواهد کرد.
 
عضو هیئت رئیسه کمسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: محصولی نباید به دنبال رفتارهای تنش‌زا در جامعه باشد چرا که این مسئله سبب شکل‌گیری وقایعی همچون استیضاح وزیر کار در مجلس و در نهایت نگرانی و تکدر خاطر مقام معظم رهبری می‌شود.
 
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر واگذاری غیرقانونی امتیاز سوآپ نفت به صادق محصولی از سوی احمدی‌نژاد در زمان استانداری اردبیل گفت: من در آن زمان در اردبیل حضور نداشتم اما اطلاع دارم که فعالیت‌های مربوط به سوآپ توسط محصولی که رابطه نزدیکی با احمدی‌نژاد داشت، انجام می‌شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.