مخالفت بابک زنجانی با درخواست رویانیان

۳۰اردیبهشت،

کاظم امانی دربارهٔ اظهار نظر فدا حسین مالکی، مبنی بر این که مدیرعامل پرسپولیس برای مذاکره با علی دایی از مالک باشگاه راه‌آهن اجازه گرفته است، گفت: مسئولان پرسپولیس با آقای زنجانی صحبت کردند، اما ایشان اجازه رفتن علی دایی را نداده و به ما ابلاغ کرده‌اند که با دایی به کارمان ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا ، امانی همچنین گفت: ما در این رابطه بیانیه‌ای صادر و همه چیز را مشخص کردیم و نمی‌دانم این حاشیه سازی‌ها با چه هدفی صورت می‌گیرد. به هر حال این کار اصلا درست نیست. ما دوست داریم که باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس قدرتمند باشد و هواداران را شاد کند، اما نباید این مساله به قیمت پایمال شدن حق دیگران صورت بگیرد.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن ادامه داد: از نظر اخلاقی و حرفه‌ای درست نیست که با بازیکنی یا مربی که با باشگاهی قرارداد دارد، مذاکره کنند. پرسپولیسی‌ها می دانستند که دایی با ما قرارداد دارد، ولی با این حال درخواست مذاکره را مطرح کردند. در نهایت جلسه‌ای بین رویانیان و رییسی کیا برگزار شد که با مخالفت مدیرعامل راه‌آهن تمام شد. ما نمی‌توانیم تمام مراحل کار را که با دایی پیش برده‌ایم از نو آغاز کنیم.

وی دربارهٔ بازیکنان فصل آینده تیمش هم گفت: قرارداد ۱۲ بازیکن ما تمام شده است و از این بین سه یا چهار نفر را می‌خواهیم و بقیه را آزاد می گذاریم. ان‌شاءالله دایی چند روز دیگر فهرست بازیکنان مورد نظرش را به ما می‌دهد که وارد مذاکره شویم. سعی می‌کنیم همه تلاشمان را برای جذب آنها انجام دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.