زنجانی: تخفیفی در کار نیست

۳۱اردیبهشت،

بابک زنجانی در پاسخ سؤالی که آیا تصمیم گرفته‌اید به پرسپولیسی‌ها در خصوص ۲ شرط خود تخفیفی بدهید یا خیر، گفت: این مسئله‌ای نیست که ما بخواهیم به پرسپولیسی‌ها تخفیف بدهیم. ۱۰۰میلیونی که درخواست کرد‌ه‌‌ایم قرار نیست جیب ما برود و ما می‌خواهیم که این پول را خودشان صرف امور خیریه کنند و ثوابش را هم ببینند. این چیزی نیست که ما بخواهیم تخفیف بدهیم و یا آن را کم یا زیاد کنیم.

به گزارش فارس ، وی در خصوص درج نام باشگاه بر روی پشت پیراهن پرسپولیس به مدت یک سال نیز گفت:‌ این تصمیم اشتباهی نبود و تصمیم جمعی گرفته شده است. حالا کمی پایین‌تر آرم ما را بزنند ولی ما تصمیم خود را گرفته‌ایم. به نظر شما مگر قیمت درج نام باشگاه ما پشت پیراهن پرسپولیس چقدر می شود؟

زنجانی تاکید کرد: هر تیمی اگر مربی خوب می‌خواهد باید هزینه کند، شما تصور کنید شاید با این کار راه‌آهن پاشیده شود، پس باید یک تیم که مربی بزرگ می‌خواهد خرج کند.

زنجانی در پاسخ به سؤالی آیا امکان دارد طبق قولی که به محمد رویانیان دادید از موضع خود کوتاه بیایید،‌ گفت: من هنوز هم پایبند قولم به رویانیان هستم، اما تصمیمی که گرفته شده فقط از سوی من نبوده و مصوبات هیئت مدیره باشگاه بوده است. ما از مصوبات هیئت مدیره کوتاه نمی‌آییم و طبق نظر عمل خواهیم کرد.

البته من این را اعلام می‌کنم که ما باشگاه پرسپولیس و دایی را دوست داریم اما نمی‌خواهیم خدایی‌ناکرده راه‌آهن و باشگاه سورینت نیز از این موضوع ضربه بخورد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.