مدیرکل تعاون،کار و رفاه امور اجتماعی استان تهران: نقش تعاونی در اقتصاد کشور باید پر رنگتر شود

یکشنبه ۴ تیر – ۰۲:۲۸:۱۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- لطفی نژاد با اعلام اینکه توجه به امر تعاون باید یکی از اساسی ترین کارهای مهم تلقی شود،گفت: باید نقش تعاونی ها در اقتصاد کشور باید پر رنگتر گردد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی آریا،احمد لطفی نژاد مدیرکل تعاون،کار و رفاه امور اجتماعی استان تهران در همایش دستاوردها و توانمندیهای تعاون استان تهران اظهارادشت: اگر موانع و مشکلات تعاونی ها را خوب شناسایی و پیگیری کنیم می توان با استفاده از ظرفیت های بخش دولتی برای رشد و توسعه تعاونی گام برداشت.
وی افزود: اگر برنامه ای برای برطرف شدن موانع و مشکلات در نظر گرفته شود این خود مردم هستند که برای ایجاد تعاونی ها هجوم می آورند و باعث افزایش کار آفرینی در کشور می شوند.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه امور اجتماعی استان تهران با اشاره به این مطلب که می شود با سرمایه کوچک کارهای بزرگی انجام داد،گفت:اگر کار بزرگی با سرمایه زیادی عملی شود، می توان گفت که در اصل کار بسیار مهمی صورت نگرفته است بلکه اصل آن است که با سرمایه کمتر بتوان کارهای بزرگی انجام داد و این تعاونی ها هستند که موفق به انجام چنین کاری می شوند.
وی در ادامه افزود: برگزاری چنین همایش هایی باید یک خروجی مثبت داشته باشد و به بخش تعاون باید با دید عمیقی نگریسته شود تا نقش تعاونی ها در تمام عرصه های اقتصادی پررنگتر گردد.
لطفی نژاد با بیان اینکه باید در محاسبات بخش تعاون یک تجدیدنظر اساسی صورت گیرد،اعلام کرد:حساب های اقتصادی بخش تعاون را باید به صورت دقیق محاسبه گردد تا بتوان از این طریق نقش تعاون در تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی تعیین گردد.
وی افزود: فرصت های بسیار خوبی با شروع سال جاری و نامگذاری این سال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای رشد و توسعه صنعت و تولید کشور به وجود آمد و به نوعی مدیریت در واردات را مد نظر قرارداد تا کالاهای خارجی وارد کشور نشوند.
این مقام مسئول اعلام کرد: کار اتاق تعاون سازماندهی و سرو سامان دادن به اندیشه های برتر که به رشد و توسعه تعاون در کشور کمک می کند،است.
وی در پایان افزود:مردم باید فرهنگ تعاون را در کارها حتی در کارهای اجتماعی خود نهادینه کنند.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۴۱۴۲۸۱۱۷۹۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.