مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان: نوع کار در نمایشگاه «پیوند آسمانی» فرهنگی بود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ایسنا

50018.jpg

مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان، گفت: درجشنواره پیوند آسمانی سه زوج برتری که ازدواج آسان داشته‌اند معرفی و تقدیر می‌شوند.

به گزارش تفسیری خبرنگار«جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود امینی با اشاره به برگزاری جشنواره «پیوند آسمانی»، افزود: دراین جشنواره از استان‌هایی که بیشترین فعالیت را داشته‌اند تقدیربه عمل می‌آید، همچنین از سه زوجی که ازدواج آسان داشته‌اند نیز تجلیل می‌شود.

وی تصریح نمود: دراین جشنواره همچنین از مولف‌هایی که در حوزه ازدواج و خانواده کتاب چاپ نموده‌اند، فعالان رسانه‌ای، بانک‌هایی که در زمینه ارائه وام‌های ازدواج بیشترین خدمات را ارائه داده‌اند نیز تقدیر می‌شود.

به گفته مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان دراین جشنواره از اساتید حوزه و دانشگاه، افراد حقیقی و دستگاه‌های نمونه در امر تولیدات هنری نیز تجلیل می‌شود.

وی گفت: قرار است ستاد هفته ازدواج از این پس به صورت دائمی برگزار شده و در طول سال وظایف دستگاه‌ها را پیگیری نمایند.

امینی در ادامه با بیان اینکه نوع کار در نمایشگاه «پیوند آسمانی» فرهنگی بود و مخاطبان خاص خود را داشت، افزود: در بعضی نمایشگاه‌ها با توجه به اینکه کالا داد و ستد می‌شود بازدیدکنندگان بیشتری به این نمایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند، اما نمایشگاه پیوند آسمانی جنبه فرهنگی داشت و مهمترین خدمات ارائه شده دراین نمایشگاه مشاوره‌های رایگانی بود که به جوانان و زوجین ارائه می‌شد. بنابراین کار آن نسبت به نمایشگاه‌های دیگر قابل مقایسه نمی باش و باید در این زمینه فرهنگسازی شود.

مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان، اظهارکرد: رویکرد وزارت خانه این است که مراکز مشاوره در دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها فعالیت داشته و با دانشگاه‌ها نیز هماهنگ نموده‌ایم تا خدمات مشاوره‌ای در طول سال تحصیلی ارائه شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.