مدیر کانون تئاتر خیابانی مرکز هنرهای نمایشی معرفی شد

شهرام نوشیر به عنوان مدیر کانون تئاتر خیابانی،‌ از سوی قادر آشنا حکم گرفت.

به گزارش هنرآنلاین، در متن حکم وی آمده است: “جناب آقای شهرام نوشیر، نمایش خیابانی به واسطه ارتباط مستقیم مخاطب و هنرمند و شرایط اجرایی سیال رو به گسترش روزافزون در پهنای کشور عزیزمان ایران است. این گسترش از سویی به ماهیت این حوزه برمی‌گردد و از دیگر سو به جدی انگاشته شدن آن در نزد هنرمندان و مخاطبان.

نظر به تخصص، شایستگی و تعهدی که در شما سراغ دارم، جنابعالی را به عنوان مدیر کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب می‌نمایم.

امید است با توانی که در جنابعالی سراغ دارم و تعامل صمیمانه با هنرمندان خلاق زحمت‌کش این عرصه و یاری از استادان محترم دانشگاهی، شاهد شکوفایی بیش از پیش نمایش خیابانی کشور باشیم. “

شهرام نوشیر که متولد ۱۳۴۶ آبادان ، دارای درجه هنری کارگردانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، پیش از این مدیر تالار محراب، مسوول امور تئاتر استان تهران، مسوول ساماندهی و نظارت بر مجتمع‌های فرهنگی هنری استان تهران، مدیر روابط عمومی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های گلستان و تهران، مسوول دبیرخانه جشنواره‌های قرآنی آیات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیٰ دبیر شورای بررسی آثار هنری قرآنی در مرکز هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور بوده است. همچنین نویسندگی و کارگردانی بیش از ۶۰ نمایش صحنه‌ای و خیابانی در کارنامه هنری ایشان به چشم می‌خورد که آخرین آن اجرای نمایش “کشتی ۱۲۶” بود که مردادماه امسال در تالار وحدت بوده است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.