مذاکرات پایانی ˝بنیسیو دل‌تورو˝ برای بازی در نقش ˝پابلو اسکوبار˝

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مذاکرات ˝بنیسیو دل‌تورو˝، بازیگر شناخته شده سینما با سازندگان فیلم ˝بهشت گم شد˝ iبه مراحل پایانی نزدیک ‌شده است.

به گزارش تفسیری سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، “بنیسیو دل‌تورو” قرار است در این فیلم ایفاگر نقش “پابلو اسکوبار”، قاچاقچی مشهور و بین‌المللی کوکائین باشد.

بنابر این گزارش تفسیری، فیلمنامه این پروژه سینمایی را “آندرا دی‌استفانو” iبه رشته تحریر درآورده و خودش نیز تصمیم دارد برای اولین بار با پیوستن iبه جرگه کارگردانان، اولین تجربه فیلمسازی‌اش را با “بهشت گم شد” آغاز کند.

داستان این تریلر iبهشت گم شد” با بودجه‌ای حدود ۲۵ میلیون دلار ساخته می‌شود و “دیمیتری راسام” تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

به نوشته ورایتی، فیلمبرداری این پروژه سینمایی حدود ۱۱ هفته iبه طول می‌انجامد و از ماه مارس میلادی، (اسنفدماه سالجاری) در کشور پاناما کلید می‌خورد.

“بهشت گم شد” بر اساس اتفاقهای واقعی ساخته می‌شود و داستان آن درباره یک موج‌سوار جوان است که برای دیدن برادرش iبه کلمبیا می‌رود و دیوانه‌وار شیفته یک دختر کلمبیایی می‌شود. رابطه عاشقانه آن‌ها iبه نظر بسیار خوب است، تا اینکه پسر جوان با “پابلو اسکوبار” عموی دختر مورد علاقه‌اش آشنا می‌شود و…

گفتنی است، “پابلو اسکوبار”، رهبر کارتل بدنام “مدلین” و یکی از ترسناک‌ترین رهبران قاچاقچی دنیا بود. او و گروهش نه تنها عامل قاچاق کوکائین iبه آمریکا و دیگر نقاط دنیا بودند بلکه با بمب‌گذاری در بوگوتا پایتخت کلمبیا عملا رعب و وحشت ایجاد می‌کردند. اسکوبار دسامبر ۱۹۹۳ در مرکز فرماندهی خود در شمال غربی کلمبیا در ۴۴ سالگی کشته شد.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.