مذاکره سپاهان با طالبی و مدافع استرالیایی/ با احمدی به توافق نرسیدیم

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد جدایی سید جلال حسینی و محسن بنگر از تیم سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما با تقاضای بسیار هواداران تا آنجایی که می‌شد با این دو بازیکن مذاکره و اعلام کردیم تمام شرایط‌‌تان را می‌پذیریم اما در نهایت آنها تصمیم گرفتند به پرسپولیس بروند.

وی افزود: برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا با یک مدافع ملی پوش استرالیایی مذاکره کردیم که نامش را تا زمان توافق نهایی اعلام نمی‌کنیم. همچنین پس از جذب علی احمدی در اندیشه به خدمت گرفتن فرشید طالبی نیز هستیم زیرا این دو به همراه ذوب آهن تا فینال لیگ قهرمانان‌ آسیا عملکرد بسیار خوبی داشتند.

مدیر فنی سپاهان در مورد وضعیت رحمان احمدی هم اظهار داشت: روز گذشته با رحمان احمدی مذاکره کردیم اما از لحاظ مالی با وی به توافق نرسیدیم. در شرایطی که دروازه بان خوبی به نام صادقی داریم و دو دروازه‌بان جوان دیگر هم در ترکیب تیم ما حضور دارند پرداخت هزینه سنگین برای گلر دیگر کار درستی نبود.

خوروش با بیان اینکه روی جباری نظری نداریم، در مورد وضعیت آندرانیک تیموریان گفت: با تیموریان مذاکره کردیم اما این بازیکن اعلام کرد می‌خواهد فصل آینده به یک تیم خارجی برود. البته تیموریان در صورتی که در ایران بماند با ما مذاکره خواهد کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.