اشجاری از سپاهان جدا شد

۱۲م آذر ،

اخبار لیگ برتر ایران : باشگاه سپاهان : مدافع تیم فوتبال سپاهان به سبب مشکلات شخصی به صورت توافقی از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبال آنلاین و به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه سپاهان، حسن اشجاری به سبب بعضی مشکلات شخصی و خانوادگی با مذاکره و توافق با مدیران باشگاه سپاهان از این تیم خداحافظی کرد.

باشگاه سپاهان ضمن سپاس از زحمات و تلاش های حسن اشجاری در طول حضور در جمع طلایی پوشان، برای وی آرزوی موفقیت و سرافرازی دارد.

حسن اشجاری مدافع سابق تیم فوتبال سپاهان در گفت و گویی در این باره اظهار داشت: به سبب مشکلات شخصی که داشتم، با مسئولین باشگاه سپاهان صحت کردم و آقای رحیمی مدیر عامل باشگاه لطف کرد و برای حل مشکلاتم، رضایتنامه مرا صادر کرد و از سپاهان جدا شدم، با چند تیم صحبت کرده ام و تیم تازهم تا آخر هفته مشخص می گردد.

وی افزود: من هیچ مشکلی با آقای کرانچار نداشتم و در تمام بازی ها برای سپاهان بازی کردم و بحث جدایی ام از سپاهان بحث فنی نبود بلکه به خاطر مشکلات شخصی از این تیم جدا شدم.

اشجاری در پایان گفت: حضور در سپاهان برای من بسیار خوب بود چون با این تیم قهرمان ایران شدم اما مجبور شدم به سبب مشکلات شخصی از این تیم جدا شوم چون نمی توانستم در اصفهان بمانم.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.