اشجاری: تیم با نظر کرانچار بسته شده است

  حسن اشجاری در گفتگو با ایپنا، اظهارداشت: سپاهان شرایط خوبی دارد و از بقیه تیمهای لیگ هم عقب نیفتاده است. ما پارسال هم تعدادی از بازیکنانمان را از دست دادیم اما نه تنها به مشکل نخوردیم بلکه قهرمان هم شدیم. الان هم سپاهان با نظر کرانچار بسته شده و هر اتفاقی بیفتد مسئول خودش است. کرانچار بازیکنانی را آورده که مد نظرش بوده و حتما هم می تواند با آنها موفق شود.

وی ادامه داد: سپاهان بازیکنان خوبی مثل بنگر، حسینی، سزار و جانواریو را از دست داده اما بازیکنانی که آمده اند هم در حد سپاهان هستند و به تیم کمک می کنند. مهاجمی که از مونته نگرو آمده بازیکن خوبی است و خلعتبری هم که بمب فصل نقل و انتقالات بود. او بازیکنی با تجربه و ملی پوش است که یکی از ستاره های لیگ خواهد بود.

اشجاری ادامه داد: بقیه تیمهای لیگ برتری فکر نکنند سپاهان ضعیف شده و مدعی نیست. همه تیمها باید از ما حساب ببرند و بدانند سپاهان الکی ۳ بار قهرمان لیگ نشده است. سپاهان پارسال از امسال بیشتر مهره از دست داد امام نداشتن حاشیه و یکدلی کادر فنی و بازیکنان باعث موفقیت ما شد. ما فرصت زیادی داریم تا در ادامه لیگ قهرمانان هم هماهنگ شویم.

مدافع سپاهان در پایان گفت: خوبی لیگ امسال این است که همه ستاره ها در همه تیمها پخش شده اند و لیگ خیلی داغ است. البته به نظر من ستاره ها یک تیم را قهرمان نمی کنند بلکه مدیریت و برنامه ریزی باعث قهرمانی می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.