مروری بر ۱۰ مصاحبه آخر قلعه‌نویی بعد از بازی‌های هفتگی تیمش / تبریک به لیگ، موفقیت در نیمه مربیان در روز برد، انتقاد از بازیکن و داوری در زمان باخت

هفته

تاریخ

نتیجه مسابقه

مصاحبه قلعه نویی بعد از بازی

۳۲

پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت

تراکتورسازی ۴ – پرسپولیس یک

بازی خوب و پر گلی را در نیمه دوم شاهد بودیم. در نیمه اول بسیار افتضاح بودیم و شاید بدترین بازی دوران مربیگری‌ام نیمه اول این دیدار بود. خوشبختانه در نیمه دوم با تغییر سیستم به پیروزی رسیدیم.

خیلی از بازیکنان ۵۰ درصد قراردادشان را هم نگرفتند اما به عشق مردم این بازی‌های خوب را انجام می‌دهند. یک سال پر فراز و نشیب را با کمترین امکانات و عشق مردم پشت سر گذاشتم.

۳۱

یکشنبه ۳ اردیبهشت

راه‌آهن صفر – تراکتورسازی یک

باید یک تبریک به لیگ برتر بگویم از این بابت که امروز یک بازی زیبا را هر دو تیم تراکتورسازی و راه آهن به نمایش گذاشتند. در این مسابقه هر دو تیم از فاکتور سرعت بهره برده و موقعیت های زیادی را خلق کردند که به لطف خدا ۳ امتیاز از آن ما شد. ما در این مسابقه موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم.

تیمی که ۱۰ بار روی دروازه حریف ضربه کرنر می زند، بالای ۶۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته قطعا عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است. من اعتقاد دارم این بازی یکی از بهترین بازیهای تراکتور در لیگ امسال بود و شاگردانم خیلی خوب و روان بازی کردند.

اگر در این مسابقه به داوری اعتراض کردم به خاطر فشار و استرس بالایی بود که روی تیم وجود داشت اما به عقیده من داور امروز اگر اشتباهی داشت در نتیجه تاثیرگذار نبود و خوشبختانه البرز حاجی پور در تمام صحنه ها نزدیک بود و قضاوتی بی عیب و نقص داشت.

۳۰

جمعه ۲۵ فروردین

تراکتورسازی ۲ – فولاد صفر

به مجید جلالی تبریک می‌گویم که با یک تعداد بازیکن جوان تیمی خوب و هماهنگ را گردهم آورده است. این تیم در مصاف با تراکتورسازی حتی شانس برد هم داشت و به چند موقعیت خوب گلزنی رسید.

متاسفانه در شهر خودمان هم به ضررمان سوت می‌زنند. من راجع به داوری نمی‌خواستم صحبت کنم اما اعتقاد دارم گل سالمی به ثمر رساندیم که نمی‌دانم چرا کمک داور آن را مردود اعلام کرد.

۲۹

جمعه ۱۸ فروردین

تراکتورسازی صفر – فجر سپاسی صفر

غلامرضا باغ آبادی به جای امیر قلعه نویی در نشست خبری شرکت کرد.

۲۸

جمعه ۲۶ اسفند

سایپا صفر – تراکتورسازی یک

سایپا هم از نظر امکانات و هم از نظر بازیکنان و کادر فنی تیم بسیار بزرگی است. بازی بسیار سختی در شرایط بد آب و هوایی بود با این حال باید از مسئولان هیئت فوتبال تشکر کنم که تمهیدات لازم را برای انجام این بازی در این روز برفی انجام دادند.

سایپا می‌توانست برنده این بازی باشد و خوب بازی کرد اما ما خط هافبک آنها را پرس کردیم و پس از آنکه به گل رسیدیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

۲۷

دوشنبه ۲۲ اسفند

تراکتورسازی یک – سپاهان صفر

غلامرضا باغ آبادی به جای امیر قلعه نویی در نشست خبری شرکت کرد.

۲۶

چهارشنبه ۲۶ بهمن

مس یک – تراکتورسازی صفر

متأسفانه امروز بازیکنان ما در حد و اندازه‌های خود نبودند و کیلوها اسم و منیت در زمین بود به طوریکه اگر بنا بود تعویض انجام گیرد باید ۱۰ نفر را تعویض می کردم.

در نیمه دوم صاحب موقعیت های زیادی شدیم اما عدالت فوتبال برای ما انجام نشد چون به نظر من در نیمه دوم با موقعیت های گلزنی که بازیکنان ما صاحب آن شدند می توانستیم حداقل ۵ یا ۶ گل به مس بزنیم.

نیمه اول بازی مقابل مس، روز بدمان و نیمه دوم این دیدار روز خوبمان بود ضمن اینکه شانس و عدالت فوتبال با ما همراه نبود.

۲۵

چهارشنبه ۱۹ بهمن

تراکتورسازی ۴ – نفت آبادان یک

خدا را شکر می‌کنم که توانستیم یک سه امتیاز با ارزش را با بازی خیلی خوب به دست آوریم. بعد از بلایی که در بازی با استقلال سرمان آوردند زمان می‌برد که به شرایط ایده‌آل بازگردیم اما خدا را شکر می‌کنم که با کمک بزرگترهای تیم خیلی زود به شرایط ایده‌آل بازگشتیم و خودمان را پیدا کردیم.

به عقیده من قدرت تاکتیکی تیم تراکتورسازی و نیز سردی هوا باعث شد تیم نفت شکست سنگینی را متحمل شود. ما در این مسابقه می‌توانستیم بیش از چهار گل به حریف بزنیم.

۲۴

جمعه ۱۴ بهمن

نفت تهران یک – تراکتورسازی یک

بازی زیبایی بود و من دلم سوخت که این بازی چرا برنده نداشت، هم تماشاگران و هم من و هم یقینا آقای فرکی از این بازی رضایت داشتیم. من تأسف می خورم در حالیکه یک گل جلو بودیم برنده نشدیم، مدافع ما بچگی کرد و مسئولیتش را به خوبی انجام نداد البته دو تیم موقعیت برنده شدن را داشتند اما موقعیت های ما در نیمه نخست بیشتر بود و در چندین مورد در سه قدم و شش قدم توپ ها را از دست دادیم. از نتیجه راضی نیستم ولی هر دو تیم بازی زیبایی انجام دادند. گرفتن یک امتیاز بیرون از خانه بهتر از امتیاز نگرفتن است گرچه ما می توانستیم برنده باشیم.

۲۳

یکشنبه ۹ بهمن

تراکتورسازی صفر – استقلال ۲

۱۰ – ۱۲ امتیاز تراکتورسازی به خاطر اشتباهات داوری از بین رفته است. ۸ سال پیش گفتم دست هایی در کار است که نمی خواهند امیرقلعه نویی موفق شد. در برنامه هایی که ۹۰ به آن پرداخت مشخص شد که من راست می گویم. الان هم می گویم که دست هایی در کار است که قلعه نویی در تراکتورسازی نتیجه نگیرد.

ما در دیدار برابر استقلال ۲۰ دقیقه ۹ نفره بازی کردیم با این حال موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم. شما بروید ببینید استقلال در این بازی چند موقعیت گل داشت. اگر دروازه بان یک صحنه هم زمین خورده بود من فوتبال را کنار می گذارم. ولی اگر حرف بزنم کارم به جاهای دیگر کشیده می شود. بنابراین نمی توانم هر حرفی را بزنم.

این پیروزی مبارک همه آنهایی باشند که دوست نداشتند تراکتورسازی برنده شود.


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.