مرکز فرستنده های دیجیتال منطقه ویژه پارس درعسلویه افتتاح شد

به گزارش ایرنا، این مرکز با هدف پوشش شبکه های دیجیتالی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در محدوده منطقه ویژه پارس و شهرهای عسلویه، نخل تقی و بید خون راه اندازی شده است.

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر درآیین افتتاح این پروژه گفت: همراه و همگام با پیشرفت های رادیو و تلویزیونی درجهان، سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز با بهره گیری از تکنولوژی روز و تقویت مراکز استانی تمام سعی خود را به کار گرفته است تا در راستای رضایت مندی مخاطبان گام بردارد.

منصور لاوری افزود: تمامی مراکز استانی کشور زیر پوشش فرستنده های دیجیتال قرار گرفته اند و در استان بوشهر نیز بعد از مرکز استان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس میزبان فرستنده های دیجیتال شده است که با شروع به کار کردن این فرستنده ها ۱۸ کانال تلویزیون ملی و استانی در منطقه قابل دریافت است.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهرگفت: بزودی با راه اندازی مرکز فرستنده های دیجیتال در منطقه ˈاخترˈ، شهرستان های جنوبی استان بوشهر(دیّر،کنگان و جم) نیز زیر پوشش این شبکه قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از آنجایی که در عصر کنونی نقش رسانه ها به عنوان یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای تبلیغات و اطلاع رسانی برهیچ پوشیده نیست، راه اندازی این مرکز که با همت سازمان منطقه ویژه پارس و صداوسیمای استان بوشهر صورت پذیرفته است قابل تقدیر است.

حجت الاسلام موسی احمدی افزود: درحالی که دشمنان اسلام و انقلاب هر روز در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن به این مملکت و ملت هستند و با تاکتیک های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سیل تهدیدهای خود را روانه مرزهای ما کرده اند، حضور و قدرت صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می تواند در به شکست انجامیدن این تهدیدها و توطئه ها نقش آفرین باشد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه ویژه پارس نیز اظهارداشت: بهره برداری و افتتاح مرکز فرستنده های دیجیتال در منطقه ویژه پارس، اقدام مثبت و ارزنده ای است که مردم این منطقه از امکانات آن بهره مند خواهند شد.

احمد سلیمانی اضافه کرد: در شرایط کنونی که استکبار و دشمنان نظام با حربه های خاص رسانه ای خود یک نبرد تمام عیار در زمینه جنگ نرم به راه انداخته و سعی در تضعیف فرهنگ غنی اسلامی غنی دارد راه اندازی مرکز فرستنده های دیجیتال تلویزیونی یک اقدام برجسته ره آورد ارزشمند است.

وی گفت: امیدواریم با آغاز به کار این مرکز مهم، زمینه توسعه و تجهیز زیرساخت های دیگر رسانه ای، برای خنثی کردن حرکت های دشمنان این نظام را در این منطقه شاهد باشیم.

بخشدار عسلویه نیز در ابتدای این مراسم از تلاش های صورت گرفته در راه اندازی این مرکز تقدیر کرد. ک/۲

۵۳۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.