مسابقه سینمای جهان،در چهار بخش برگزار خواهد شد

۲۹ آبان ،

مسابقه سینمای جهان با هدف شناخت و ارزیابی آن‌گونه از توانایی‌ها و ظرفیت‌های انسانی که موقعیت یگانه او را در جهان متمایز می‌سازد، با عنایت به شرایط ویژه دنیای امروز و با رویکرد ظلم‌ستیزی، عدالت‌خواهی، معضل تروریسم، حقوق بشر و بیداری ملت‌ها برگزار می‌گردد.

به گزارش تفسیری هنر آنلاین،مسابقه سینمای جهان شامل ۴ بخش کلی جام جهان نما(مسابقه سینمای بین‌الملل)،سینمای سعادت(مسابقه فیلمسازان جهان اسلام)،جشنواره جشنواره‌ها و نمایش‌های ویژه خواهد بود.

در بخش جام جهان نما(مسابقه سینمای بین‌الملل) ۸ سیمرغ بلورین و یک جایزه ویژه دبیر جشنواره و در بخش سینمای سعادت(مسابقه فیلمسازان جهان اسلام) نیز ۷ سیمرغ بلورین یک جایزه بیرق طلایی(جایزه مصطفی عقاد) و یک جایزه وی‍ژه هیات داوران اهدا خواهد شد.

به گزارش تفسیری روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر؛ بخش سینمای جهان با هدف شناخت و ارزیابی آن‌گونه از توانایی‌ها و ظرفیت‌های انسانی که موقعیت یگانه او را در جهان متمایز می‌سازد، با عنایت به شرایط ویژه دنیای امروز و با رویکرد ظلم‌ستیزی، عدالت‌خواهی، معضل تروریسم، حقوق بشر و بیداری ملت‌ها برگزار می‌گردد.

و کلیه آثاری را در بر می گیرد که سال تولید آثار از ۲۰۱۰ میلادی به بعد باشد/ تا بهمن‏ ماه در ایران اکران نشده باشد و در دوره‌‏های پیشی جشنواره هم اکران نشده باشد.

سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏‌نماید.

پایان پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.