مسکن‌های مهر نظرآباد ساخته شدند اما بدون تصفیه خانه فاضلاب!

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/معاون امور مسکن و شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز گفت: وضعیت ساخت شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب واحدهای مسکن مهر نظرآباد بلاتکلیف مانده است.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) رضا فرهاد زاده با بیان این مطلب افزود: ساخت شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب از اولویت‌هایی است که به جد باید از سوی دستگاه‌های خدمات رسان برای این شهرک ۲۸۸۰ واحدی پیگیری شود.

وی اظهار کرد: اکنون از این تعداد واحد، ۱۰۰۰ واحد تکمیل و آماده تحویل بوده و مابقی درحال رفع نواقص است.

فرهادزاده بیان کرد: اکنون لوله کشی فاضلاب واحدها انجام شده، اما کمبود بودجه و تخصیص نیافتن اعتبار از سوی استانداری و وزارت راه و شهرسازی سبب شده این طرح به صورت کامل اجرا نشود.

وی بیان کرد: مسئولیت ساخت مسکن مهر در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان‌ها برعهده اداره کل بنیاد مسکن استان‌هاست، این اداره کل تنها مسوولیت ساخت واحدهای مسکونی را دارد و ارایه خدمات شهری از قبیل آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب برعهده سایر دستگاه‌های مسوول است.

فرهادزاده با بیان این‌که اکنون ساخت واحدهای مسکن مهر این شهرستان در حدود ۹۵درصد انجام شده است، افزود: نیاز است مسوولان حوزه‌های خدمات رسان همکاری بیشتری برای اجرای موفق این طرح داشته باشند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمدی:

    با توجه به اینکه اکثر افرادی که مسکن مهر ثبت نام می کنند مستاجر هستند این بلاتکلیفی آزاردهند شده است .خواهشا هر چه زودتر تکلیف فاضلاب مسکن مهر نظرآباد روشن شود.

  2. a:

    بعد از بدقولی در تحویل مسکن مهر نظرآباد و گرانی بی دلیل مسکن مهر نظرآباد حالا چشممان به بلاتکلیفی فاضلاب مسکن مهر نظرآباد هم روشن شد خدایا مارابکش تا از دست این مسئولین راحت بشویم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.