مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: سپاه جایگزین خوبی برای شرکت‌های بزرگ خارجی شده است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه اقتصاد گفت: این اقدامات بجز خنثی‌سازی توطئه‌ها موجب جایگزینی سپاه به جای شرکت‌های بزرگ خارجی شده که نیازهای کشور را برطرف می‌کند.

سردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به روز پاسدار اظهار داشت: بررسی عملکرد سپاه را باید با توجه به رسالت آن مورد توجه قرار داد؛ سپاه یک نهاد سیاسی، نظامی،‌فرهنگی و امنیتی بود که در روزهای اول پیروزی انقلاب شکل گرفت.
سردار جوانی با بیان اینکه سپاه پاسداران در قانون اساسی در اصل ۱۵۰ رسمیت یافت، ادامه داد: وظیفه این نهاد نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن بود و این اصل نشان می‌دهد فلسفه سپاه پاسداران، پاسبانی از جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب است.
رئیس سابق اداره سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به دهه چهارم انقلاب تصریح کرد: ما وقتی تاریخ ۳۳ ساله انقلاب را بازخوانی می‌کنیم متوجه می‌شویم که از ابتدای انقلاب تاکنون جمهوری اسلامی همواره مورد تهدید و هجمه بوده است. در حالی که ما اکنون از نظام مقتدری برخوردار هستیم.

* اوج‌گیری پروژه سپاه هراسی پس از فتنه ۸۸
رئیس سابق اداره کل سیاسی سپاه پاسداران در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از شکست دشمن در فتنه ۸۸ کلید سپاه هراسی و سپاه ستیزی به صورت گسترده با عملیات روانی علیه این نهاد انقلابی زده شد که این نشان می‌دهد دشمن و در راس آن آمریکا و اسرائیل عامل شکست خود را سپاه پاسداران می‌دانند. البته باید توجه داشت نقش اصلی در حفظ نظام همواره بر عهده رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی در عین حال افزود: اما آنجایی که توطئه‌ای علیه جمهوری اسلامی شکل گرفت ما نیاز به نیروهای سازمان یافته داشتیم که در اینجا باید به نقش سپاه اشاره کرد.
سردار جوانی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی امروز نظامی پویا و دارای موقعیت ممتاز بین‌المللی است باید آن را مرهون کسانی دانست که به رسالت خود در قبال انقلاب عمل کرده‌اند،‌ گفت: ما پس از جنگ سال‌های سازندگی و عمران را در عین تحریم‌های انقلاب آغاز کردیم.

* جایگزینی سپاه به جای شرکت‌های بزرگ خارجی
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه اقتصاد در پروژه‌های ملی و سنگین گفت: این اقدامات موجب خنثی سازی توطئه‌های غرب و در عین حال جایگزینی سپاه به جای شرکت‌های بزرگ خارجی شده که نیازهای کشور را پاسخ می‌دهد.
 

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.